Vintage Tissot Only

7 likes

7 likes

Een PR1500, tof, die zie je niet veel hier :+1:

1 like

Deze vind ik heel erg mooi!

1 like

Dank je wel! Ik ook :star_struck:

10 likes

7 likes

9 likes

10 likes

5 likes

Zilveren achthoek uit 1920. Diameter 24,5 mm. 25 mm draag ik vaker dus in principe draagbaar. Maar door de smalle lugs net wat weinig wrist presence.

Ook qua kleur wat lastig combineren. De zandkleurige wijzerplaat maakt het gauw een wat grauw geheel.

8 likes

Ik keek gisteren “rear window” weer eens. Daar draait James Stewart deze banger.

7 likes

Is overigens een zeldzame referentie, kom je weinig tegen. De secondewijzer met rode pijlpunt is origineel, maar komt weinig voor op een Tissot.

2 likes

Eens op een BUND strap proberen :thinking:?

1 like

Ben ik inderdaad naar aan het kijken, alleen vind ik het gros erg lelijk :face_with_peeking_eye:

1 like

Zel er de 15e een paar meenemen

1 like

:+1:

Misschien iets te veel militair maar deze kunststof bandjes zijn als open end soms nog te vinden :four_leaf_clover:

4 likes

Deze eenvoudigere oude bundstraps vind ik persoonlijk het leukst maar zie je alleen in cheap versie - misschien wel een prikkel om zoiets te laten maken ? :roll_eyes:

2 likes

Die linkse twee zijn niet verkeerd :+1: Ik heb iets dergelijks in de maak op het moment voor een ander horloge. Wordt eind oktober geleverd. Wel stevig aan de prijs :face_with_peeking_eye:

1 like