Rood, metaalkleurig of wit… het blijft een beauty ![]()
Dank je
En eens, hij ziet er nog goed uit ![]()
Vind de subdials bij deze 28.9’s ook op de perfecte plek zitten, precies midden tussen de wijzeras en de rand van de wijzerplaat. De grotere 33.3’s hebben ze voor het mooie net wat ver naar buiten zitten, en de latere CH27’s juist wat ver naar binnen.
Nog maar een dagje de nieuwe aanwinst, de “chequerboard” rotorautomaat uit omstreeks 1957. Er staat overigens een inscriptie in het achterdeksel uit januari 1961. Nu is dit een is de VS ingekast horloge, dus wellicht lagen de binnenwerken nog een poosje daar op de plank voordat ze in een kast gezet en uitgeleverd werden.
Of hij heeft gewoon nog een poos bij de juwelier gelegen ofzo.
Prachtige dial, Wilko
.
Nog nooit zo eentje eerder voorbij zien komen.
Is dit een ‘ultra rare’
?
Dank je.
Je komt ze inderdaad niet veel tegen. Dus toen deze langskwam maar gauw op de “nu kopen” knop geramd ![]()
Ze stonden overigens wel gewoon in de catalogus, maar wellicht liep niet iedereen er warm voor.
Overigens moet je soms ook goed kijken; niet onder elke lichtval zie je het effect heel goed. In dit lotje zat er bijvoorbeeld ook een verstopt:
Haha, das idd wel eerst even goed inzoomen voordat je dat ziet
.
Maar er zijn er dus 2 van ![]()
Op z’n minst ![]()
Ik denk overigens dat ik er al eerder een gezien heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Prachtig ![]()