Vintage Tissot Only

Mooie exemplaren :ok_hand:

1 like

14 likes

Ook alweer vintage intussen, 90’s Tissot Ceraten.

“Cera” staat voor keramisch, het materiaal waaruit de monobloc kast van gemaakt is; “ten” staat voor de tijd die de grote lithium batterij zou moeten meegaan, 10 jaar.

9 likes

Tof zakhorloge :+1:
We willen een duo foto :slight_smile:

8 likes

Daar moet ik inderdaad maar een keer tijd voor maken :smiley:

12 likes

Goeiemorgen, vandaag de NA: een 80’s Seastar die ik veel weg vind hebben van een PRX. Compleet met originele band en sluiting.

12 likes

80’s W151 WoodWatch op de originele gevlochten lederen band vandaag.

6 likes

Tissot uit 1940

6 likes

9 likes

5 likes

NA Tissot Seastar met paarse sunburst. Wat ben ik hier blij mee, ik zag hem op Mp, maar in het echt is hij veel mooier.

Stiekem hoop je dat ook, maar het blijft spannend. De verkoopster zat midden in een verbouwing, dus wilde liever niet afspreken. Ik heb altijd (te)veel vertrouwen in de medemens en ook nu ging alles vlekkeloos.

Datum instellen heb ik al uitgevogeld, maar nog niet uitgevoerd. Dit lijkt mij een perfecte party dresser. :clinking_glasses:

14 likes

Mooi man! :ok_hand: heb er ook over getwijfeld, gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Dank je, fijn dat je niet hebt doorgezet, mijn horlogepotje is inmiddels ook paars. :shushing_face::wink:

2 likes

Mooie aanwinst, gefeliciteerd :+1:

Heb dezelfde ref, 44661, maar met een minder spannende wijzerplaat.

11 likes

Mijn eerste Sunburst, dus op voorhand sorry voor de purple overload.

Date Quickset werkt. :pray:t3: Ik dacht eerst dat deze een Tissot Cal 784-2 als uurwerk had, maar het bleek de Tissot 2481 te zijn, verwant aan de Omega 1481. Een relatief eenvoudig, maar kwetsbaar uurwerk begrijp ik uit alle info, dus ik zal deze binnenkort ook goed laten servicen. Even uitvogelen waar. Hij loopt mooi en de kroon functioneert zoals het hoort. Het opwinden klinkt prachtig.

10 likes

Geen gecamoufleerde verkoop, maar ze mogen weg…
Seastar staat op MP

Mijn twee vintage Tissots…
Links omstreeks 1950 Tissot Seastar Automatic, rechts 1944…

Lopen allebei goed op tijd.

5 likes

Heel erg mooi en wat een te gekke mooie kleur van harte gefeliciteerd :heart_eyes: :+1:
Wens je er heel veel plezier mee

1 like

En deze gaat nooit weg dat weet ik zeker :+1:

Dus geen gecamoufleerde verkoop :rofl:
Want daar doe ik niet aan.
Gekocht begin 2022 en was geserviced en bevalt mij nog steeds uitstekend.

7 likes

:joy:

3 likes