Seastar quartz met cal. 2031 Vandaag.
Gefeliciteerd met de aanwinst, had hem al te koop gezien
Mooi ding, deze minder voorkomende unicolor wijzerplaat vind ik persoonlijk mooier dan de inverse panda.
Dank Wilko, het is een beauty!
Profistiedat
Heel cool
Fantastisch horloge nogsteeds! Sinds ik deze aan mijn vader cadeau heb gedaan heeft hij deze dagelijks om en dus niet meer af gedaan. Leuk deze foto weer tegen te komen.
Eén van de horloges waarvan ik nog steeds niet kan bevatten dat 'ie van mij is. Zo ontzettend blij mee.
Tof om te horen dat hij in de smaak gevallen is en lekker gedragen wordt
Deze er nog even bij kopen, voor als je een blauwe dag hebt
Mijn vaders Tissot Bumper uit begin jaren ‘50. Wat ik ooit begrepen had was dat mijn vader en zijn broers en zussen allemaal een horloge hadden gekregen bij het 25-jarig huwelijk van mijn grootouders. Helaas is dit niet meer verifieerbaar…
Een prachtig horloge! een patina die is fantastisch mooi, en dan ook nog een automatic, echt heel mooi. Wel even de kast oppoetsen hé, die zou moeten schitteren, veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.
Ik heb hem iets van 35 à 40 jaar geleden laten opkalefateren. Hij blijft zoals hij is maar bedankt voor de woorden
Ik zou em heel graag even over de polijstborstels halen en daarna lekker inwrijven met renaissance polish wax, daar knappen ze zo van op.
Ik heb andere horloges waar dat zeer welkom zou zijn. Maar deze blijft zoals hij is. En blinkende kast met een verweerde plaat zoals deze vind ik een beetje vloeken
Niet doen en zo laten hoor. Zo heeft een ieder zo zijn ideeën.
Wat ik juist mooi vind, vind een ander weer minder, geeft niets, lekker genieten van dit prachtige erfstuk van je vader.
Kijk eens naar de 9 en de 6, fantastisch!