Vintage Titus duiker met stemvork

Eerder vandaag al gepost in het wat draag je vandaag gedeelte maar hier even wat meer foto’s van het horloge wat gisteren vanuit Noorwegen arriveerde.

Het betreft een Titus Tuning Fork uit de jaren '70 welke gebruik maakt van materialen (kast, kroon, band etc.) van de Omega SM120 en een bulova/esa stemvork uurwerk onder de kap heeft. Hij zoemt er lustig op los en de wijzer te zien “zweven” is een waar genot.

Hier wat foto’s en zoals je ziet is het echt een grote brok staal. De diameter is 42mm excl kroon.

Prachtig …

Mooi klokje gefeliciteerd(tu)

Mooie duiker!

mooi horloge hoor ,prachtig

Heel mooi Marc. Deze orginele wijzers staan hem inderdaad beter.

WVE Schreef:

Heel mooi Marc. Deze orginele wijzers staan hem
inderdaad beter.

Dank je Wim (tu)

Ter informatie, zo zag het horloge eruit toen ik hem kocht. Ook leuk, maar niet origineel. Op verzoek heeft de vorige eigenaar er de oorspronkelijke wijzers weer op terug gezet.

Erg mooi (sprak ik als Titus-fan ;))

Die originele wijzers zijn schitterend! Ik snap niet dat die andere er ooit opgezet zijn.
Prachtig horloge, gefeliciteerd(tu)

Heel mooi!!:}

Vooral met de originele wijzers een prachtklok. Met de nieuwe wijzerset was het een onsamenhangend geheel. Is de secondenwijzer wel origineel? De verkleuring van de lumen lijkt gelijk verkleurd aan de dots, maar de wijzer zelf is zo wit…?

Vééél beter met die originele wijzers , die secondewijzer is trouwens de max .

Is het klokje dan van Omega of van Bulova makelij en
had die origineel ook een Omega kroontje ?

Yo , Manu .

Indrukwekkend horloge en met de originele wijzers is hij inderdaad stukken mooier. Geniet van deze aanwinst zou ik zo zeggen!

Hoi Bert,

De wijzerplaat is origineel bij dit horloge (tu)

Groet,

Marc

Hoi Manu,

Dank je!

Bij de originele kroon hoort het Omega logo eraf geslepen te zijn, deze heb ik er ook bij maar de vorige eigenaar had hem vervangen voor een exemplaar met logo. Dit ziet er naar mijn idee wel beter uit.

Groet,

Marc

manu Schreef:

Vééél beter met die originele wijzers , die
secondewijzer is trouwens de max .

Is het klokje dan van Omega of van Bulova makelij
en
had die origineel ook een Omega kroontje ?

Yo , Manu .

Inderdaad , die quote zichzelf .

De antwoorden op mijn vragen staan in de openingspost ; sorry voor het storen .

(Wat gaat het snel hier , had de laatste post nog niet gelezen .
Weer wat wijzer . )

Yo , Manu .