Vintage VDB

Op één of andere manier blijft het trekken. Heb mijn vorige verkocht en denk er serieus over deze te kopen en mijn Rolex Explorer II te verkopen en het verschil in mijn zak te steken.
Liefhebbers hier van Vintage VDB of alleen maar groot, lelijk en te duur mensen :slight_smile:
Horloge is overigens handgemaakt.

3 likes

Ik kan er niks nuttigs over zeggen maar:
Goh handgemaakt, tof! :thumbsup:
En: oei design zeker niet mijns maak. :grin:

Ik vind de meeste modellen persoonlijk geweldig om te zien en qua specificaties lijkt me ook niks mis, maar ben zelf niet bekend met de kwaliteit.
Maar als jij het wilt doen, moet je het gewoon doen!
Je kan hem als je hem zat bent altijd weer verkopen… (bijvoorbeeld aan mij :wink:)

Ehh, anders, zeg maar.
Niet mijn ding.

Dat anders vind ik juist zo leuk :slight_smile:

Niet mijn smaak maar er zit wel een boel liefde in die klokjes en een zekere uniciteit. Overigens een paar jaar geleden werd je op dit forum doodgegooid met VDB, kan me nog een “sletje” herinneren die wel meer dan tien keer doorverkocht is hier…

Vind het prachtige horloges maar kan me niet over het logo heenzetten. Blijf er een clownsgezicht in zien.

VDB? :wink:

2 likes

Ja herkenbaar hoor. Vind ik ook.

1 like

Ook toen eigenlijk alleen door @H47 hoor. Ik hoopte dat we er nu een beetje vanaf waren. :wink:

1 like

:wave:

1 like

Niet dus :wink:

Ik hou op zich wel van groot en van net wat anders, maar vintage vdb doet het voor mij niet, hoewel ik ooit wel op het punt stond om een 2013 aan te schaffen. Nu ik er weer naar kijk heb ik er geen spijt van da het niet is doorgegaan.

Edit- Enzo Mechana en Germano en Walter die je eerder had vind ik veeeel leuker.

Oei. Nou zie ik het ook…

1 like

Hou toch maar mijn Rolex na verstandige woorden van mijn vrouw en een goede vriend die zei Rolex is forever maar ik blijf het een leuk merk vinden dat Vintage VDB.

Goed zo :slight_smile:
Nu mooi sparen om een VDB erbij te kopen?
Maar had jij niet een zwart gecoate Citizen duiker? Die is toch ook uniek en in tegenstelling tot VDB van een draagbaar formaat :thumbsup:

Had een zwart gecoate maar verkocht :wink:
Maar er is inmiddels een andere Ecozilla bij de coater (MCWW) en gaat er ongeveer zo uitzien als mijn gephotoshopte beeld.

1 like

Lijkt militair groen?
Een miljoenmiljard keer mooier dan eerder getoonde VDB :grin:

Bezel OT Green

Case Sniper Grey

En de kroon zwart :wink:

1 like

Ben nog steeds super blij met deze top kwaliteit uit Duitsland.

Met Ko band!!! ook super kwaliteit.

1 like