Vintage Vrouwen Omega echt of nep?

Goedenavond, ik kreeg net deze fotos van mijn oma en ben bang dat het horloge niet echt is. Is dit ook zo?

Bedankt voor de hulp!

Nep, google maar eens op fake 18kt Omega…

3 likes

Dacht ik ook al, maar had nog een sprankeltje hoop omdat deze een automatic is en die van google zegt alleen 21 prix op de dial. Bedankt voor uw hulp.

1 like

Weer zo’n oplichtoma :exploding_head:

2 likes

Onthoud gewoon dat Omega dergelijke teksten nooit op de buitenkant deksel (heeft) (ge)zet. :wink:

1 like

Achja oma moet ook iets te doen hebben

1 like

Zelfs je vriendin ziet het als je deze onder boom wilt leggen.

Ik zeg niet dat je dat wilde doen, maar wel dat het slim was om even hier te checken :yum:

1 like

Haha inderdaad, moet nu jammer genoeg oma teleurstellen. Maar gelukkig vond ze hem toch al lelijk (wat terecht is).

1 like

2 likes

“Vrouwen” omega…

“Wat zijn de vrouwen groot, wat zijn de vrouwen groot, ik lag laatst op het strand, ik denk daar ligt een rondvaartboot”

1 like

Helaas is Jeroen van Merwijk ernstig ziek
https://www.ad.nl/show/jeroen-van-merwijk-is-terminaal-ziek-ik-begrijp-niets-van-al-die-bucketlijsten~a6a6fcf2/

Quote: Je hoort mensen in deze situaties soms zeggen: ‘Ik had nog zó veel willen doen.’
,Maar dat heb ik dus ook niet. Ik begrijp niets van al die bucketlijsten. Snap totaal niet wat het voordeel is om nu nog bovenop de Andes te klimmen of door een oerwoud te trekken.

2 likes

I know, sad! Ik heb vanaf 1994 veel voorstellingen bezocht, eigenlijk alles behalve “lucky”, mooie kerel!

1 like