Vintage watch company

Hallo,

Heeft iemand ervaring met http://thevintage-watchcompany.eu ik vind dat ze wel interessante horloges verkopen aangezien ik geïnteresseerd ben in art deco horloges. Wat zijn jullie ervaringen met deze site?

Ik zou een beetje op je hoede zijn, als dit dezelfde aanbieder is als op MP.

Ze verkopen weleens redials of sjoemel horloges zonder het te vermelden. En bij het erop attenderen wordt het niet gewijzigd.

Handelaar met weinig liefde voor horloges, hoor er zowel positieve als negatieve dingen over dus waakzaamheid is geboden.

1x een vintage Olma gekocht.
Snel en net contact en horloge was precies zoals omschreven.
Tevens met 3 mnd garantie.
Prijzen zijn wel stuk(je) hoger als hier op HF etc.

Heb er vorig jaar een klokje besteld. Snelle reactie per mail. Na betaling het horloge ook snel ontvangen. Ik wist wat ik bestelde, dus eigenlijk niets aan de hand en voldeed aan de verwachting.

Je moet inderdaad wel zélf weten wat je koopt, zij zullen je niet wijzer maken. Goed kijken en je kan wel eens wat leuks vinden :smile:

Als ik op de website van een zogenaamd serieus horlogebedrijf kijk en daar direct al 2 Omega’s met amateuristische redials zie waarvan dit niet vermeld wordt weet ik in ieder geval genoeg. Die zogenaamde two tone wijzerplaat man o man wat een prutsding.

1 like

Kende ze niet maar als ik er zo doorheen scrol had het beter “The redial company” kunnen heten…

Tjonge jonge, een Vostok met een glasbodem die er niet onder hoort voor 125 euro…

1 like