Vintage Watches Collection

Ik heb interesse in dit horloge:
http://www.vintage-watches-collection.com/watch/omega-watch/omega-seamaster-automatic-steel-1969/

Nu lees is goede en slechte reviews over deze shop. Iemand hier er ervaring mee of opmerkingen over dit horloge zelf?

The condition of this watch is nearly perfect and short of stumbling across an example that is literally unsold new-old-stock, better will not be found

Tja. Ik heb mijn twijfels

Ik zie negatieve en positieve reacties. De manier waarop hij schrijft is nogal in superlatieven. Is ook wel een beetje Angelsaksisch. En hij heeft er veel foto’s bij staan

Kun je misschien wat meer woorden geven aan je twijfels? Zie op de website meerdere voor mij zeer leuke horloges staan. Of geldt je twijfel alleen voor deze specifieke klok en niet voor de toko?
Groet, victor

1 like

De vraagprijzen zijn nogal fors en bovendien heb ik alleen al bij de Omega’s de nodige (of liever gezegd onnodige :grin:) redials gezien. Ook neem ik al die breedsprakige toelichtingen, die trouwens aardig wat leestijd kosten, met een flinke korrel zout. Kortom, leuk om eens zo door het aanbod te grasduinen, maar dan alleen-kijken-en-niet-kopen.

1 like

Fijn, dat dit draadje nog vindbaar is. 'k Was een beetje onzeker, maar deze draad (maar ook elders op het wereldwijze net) geeft mij duidelijkheid. Zoiets als: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.