Vintage1982

Melvin heeft voor mij al een paar handwinders nagekeken en indien nodig een volledige service en/of reparatie uitgevoerd en dat is erg goed gegaan,goed en duidelijk contact en schappelijke prijzen.

Aanrader!

Ik heb een bericht naar een bestaande topic verplaatst: Vintage 1982

Mijn dank aan vintage1982, hij heeft met de reparatie aan een omgebouwd zakhorloge
"Oekraine special" een prachtig stuk vakwerk afgeleverd (zie zijn topic met mooie foto’s)
schappelijke prijs, zeker een aanrader!

M.v.gr, jeedewee

Ook ik ben erg tevreden over Melvin.
Hij heeft mijn Omega Seamaster voor me nagekeken,gesmeerd waar nodig en gereinigd en dit alles voor een erg schappelijk bedrag.
Leuk contact waaraan je merkt met een echte liefhebber te doen hebt.
Groeten, Eric

Melvin heeft mijn Baume et Mercier nagekeken, afgeregeld en schoon gemaakt. Perfect verlopen en voor een prima prijs. Volgende keer weer! Die vlotte communicatie is trouwens erg fijn.

Prima verkoper :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Vanwaar is Melvin ergens?
Ik heb paar oude zakhorloges van mijn over grootvader, die achter lopen.
Zou hij die ook eventueel eens kunnen nazien.
Grts

Stuur em een pbeetje, mechanische machientjes houdt ie van dus… nee heb je, ja kun je krijgen!

Hij is aanbevelenswaardig!!

Thx Robertgerard.
Grts

1 like

Melvin heeft me na een oproep op het forum, zeer snel kunnen helpen aan een tiretteveer waar ik al een tijd naar op zoek was. Supersnel gecommuniceerd, en snel afgehandeld/verzonden.

Dikke duim omhoog :+1:t2:

1 like

Melvin heeft mijn pontiac onder handen genomen.
Prima bevallen. Goede communicatie en schappelijke prijs.
:thumbsup:

Melvin, :thumbsup: ge zijt bedankt voor

  • het opknappen van mijn Plymouth en de passende nieuwe/oude wijzers,
  • de nieuwe kroon op mijn Dogma, ik kan ’m nu weer opwinden,
  • het vastzetten van mijn Cauny-bezel die ik al bijna verloor,
  • en voor de diagnose ‘terminaal’ voor mijn Commodoor - beter geen geld en energie meer in steken.

Dit alles met heldere communicatie en voor een schappelijke prijs.
Ik beveel je warm aan.

Groet, Marjolijn

1 like

Melvin, je hebt alweer een paar vintage-oudjes voor me nagekeken, heel erg bedankt voor je diagnoses en de bijbehorende acties.
Ik ben erg blij dat ik af en toe bij je terecht kan met mijn wat aarzelende oudjes. Heldere communicatie en niet te duur. :clap:

1 like

Kan iemand van jullie mij het mailadres van Melvin geven, want ik heb een paar klokjes die geserviced moeten worden en ik lees hier alleen maar enthousiaste berichten. GGroeten, Dirk

Melvin heeft voor mij inmiddels een 8 tal horloges weer gereanimeerd. Heel erg bedankt.

1 like