Vintage4all

Prima deal gesloten met @vintage4all. Bernd is een prettige kerel en communiceert vlot. Hij bood zelfs aan het horloge te komen brengen. Uiteindelijk toch laten opsturen en als ‘extra’ zelfs nog een oranje rubber band erbij gekregen. Top!

Bernd bedankt!

1 like

Geen dank, heel graag gedaan. Horloge is in goede handen beland, geniet ervan​:+1::facepunch:

Leuke deal met @vintage4all gesloten. Snelle betaler en goede communicatie! Triple A … 5 Stars en daarom zeg ik … @vintage4all is de BESTE!

1 like

Ook ik heb het genoegen gehad om een leuk horloge te kopen van @vintage4all. Prettig geregeld, mooi horloge, snel verzonden. Dank u, Bernd.

1 like

Dankzij een tip van een medelid kwam ik in contact met Vintage4all.
Hij zocht een Helson. Hier kwam een leuk contact uit en een prettige en snelle deal.
Communicatie was ook zeer prettig en snel.

Een volgende keer graag weer. Een aanrader.

1 like

:thumbsup:
Bedankt voor de vlotte transactie en gezellige mini meet!

1 like

Voor het eerst zaken gedaan net Bernd. Ik heb het angstige vermoeden dat dit niet voor het laatst was.
Aanrader dus!

1 like

Wederom een snelle deal met @vintage4all gesloten. Absoluut een geweldige kerel met een persoonlijke benadering. Maximum score for Bernd :raised_hands:

Veel plezier met het horloge topper!

1 like

Bernd lijkt mijn vaste leverancier te gaan worden. Wederom bedankt topper.

Ik zeg het nog één keer … @vintage4all is DE BESTE :sunglasses:

1 like

Vandaag een mooie band binnen gekregen helemaal blij mee. Bernd is het type verkoper waar ik van hou, ik hoop in de toekomst nog eens zaken mee te doen. Een topper dus.

Gr Bram

2 likes

Vandaag een horloge binnen gekregen van Bernd, heb dinsdagavond het horloge gekocht en heb hem vandaag al ontvangen. Het horloge was bomvrij verpakt en het horloge was in perfecte staat precies zoals beschreven. Met Bernd is het prima zakendoen. Helemaal top :+1:.

1 like

Horloge verkocht aan @vintage4all en alles, zoals gewoonlijk op HF, vlekkeloos verlopen.

1 like

Aantal bandjes gekocht van @vintage4all . Goed verpakt en super snel opgestuurd.
Helemaal goed :thumbsup:

1 like

Vandaag bij @vintage4all langs geweest voor het peach monster. Hele toffe vent en de ontmoeting was leuk. Ben er erg blij mee.
:+1:

2 likes

Gisteren horloge binnen gekregen van Bernd. Wederom bomproof verpakt. En minstens zo belangrijk: horloge en box etc precies in de staat zoals beschreven! Met Bernd is het altijd prettig zaken doen, sleutelwoorden zijn: betrouwbaar, snelle afhandeling, en transparante communicatie! Top vent en een liefhebber. Aanrader dus!

1 like

Citizen Orca aan Bernd verkocht!
Top gozer,lekker geklets over klokjes en dat op eerste kerstdag. Niet omdat het moet maar omdat het kan :wink:.

Veel draag plezier ermee en tot de volgende keer.

1 like

Prima, vriendelijke en directe communicatie.
Dat is zoals je altijd wel iets wil verkopen.

Tot een volgende keer!

1 like

Onlangs een custom made horlogeband gekocht bij Bernd. Buiten dat het een prachtige band is, was het contact ontzettend plezierig! :+1:

1 like

Ecozilla van Bernd overgenomen. Aardige gast en een zeer gastvrije ontvangst.

Horloge is in mooiere staat dan de beschrijving in het verkooptopic en de prijs was m.i “HF”.

Aanrader!

Groeten,

Tecco

1 like

Bernd m’n sharkdiver verkocht. Goede en vriendelijke communicatie en supersnel betaald. :thumbsup:

1 like