Vintagehorloges in Sofia (BG)

Begin van mijn vakantie breng ik door in Sofia, waar ik vandaag wat oude horloges tegen het lijf ben gelopen.
Heb een Slavia gekocht - die stel ik nog voor - en dit wat er verder nog in de kist lag.
Indien iemand een bijzondere interesse heeft in een bepaald horloge of denkt dat het interessant is in het algemeen om nog even te bekijken, laat maar weten.
Prijzen rond 30-40 EUR maar niet alles in goede staat…
Laatste 2 rond 100 EUR maar zoals alle andere nog onderhandelbaar uiteraard…




En de Rolex is niet echt inderdaad :slight_smile:

1 like

Leuk voorstel, voor mij zit er helaas niks bij. Veel plezier in ieder geval!

1 like

Die Breitling ook niet :stuck_out_tongue:

1 like

Helaas weinig kwaliteitshorloges, er zitten een Roamer en twee Delbana’s bij, geen hoofdprijsmateriaal maar wel leuke klokjes maar de toestand lijkt nogal matig.

1 like

De Roamer heeft inderdaad wat verdonkering op de wijzerplaat, niet echt lelijk, maar was wellicht mooier zonder.
Binnenwerk werd met veel enthousiasme getoond want origineel en in goede staat (sic).
Ik ben hier nog tot zondag en in september weer een weekje dus als ik iets voor iemand kan betekenen, laat gerust weten.
Helaas ken ik zelf niet veel van vintage.
Wat nieuw en Zwitsers is wordt hier aan dezelfde prijzen geprijsd dan bij ons.
Ik ben wel verbaasd hoeveel modellen de winkels in voorraad hebben, de etalages puilen uit, bij ons (België) is dat toch vaak anders. Zal komende dagen nog wat foto’s posten.
Bedankt voor de reacties

Wat een relekst aanbod, erg vriendelijk van je. Helaas zit er voor mij ook niets bij, veelal in erg matige staat al is de Marvin niet eens zo heel lelijk.

Fijne vakantie in ieder geval nog!

Bedoelde meer in het ophalen van lokale specialiteit of iets dergelijks :slight_smile:
Bepaalde zaken zijn hier wel merkelijk goedkoper.

Morgen mijn ogen laten laseren, gaat voor mij mijn vakantie (normaal toch) helemaal top maken.
De rest is familie/vrienden bezoeken en relaxen. Komt goed :slight_smile: