Vinwat horloge clinic 2024 - inschrijving gesloten

Tussen Heerlen en Sittard.

2 likes

Ah sjoen, kint veer plat kalle.

1 like

Joa, det kinne ver :slight_smile:

1 like

Een aanrader(uit eigen ervaring) is toko Ritwan op de Bm Baumannlaan 148 :yum:
Of de Dirk…, Lidl…, de plaatselijke bakker Ammerlaan.

2 likes

7 likes

Nog plek zat dus…

2 likes

Limbabwe is weer niet welkom hoor.
Zo jammer

1 like

Klopt natuurlijk.
De titel zal eerst aangepast moeten worden naar “inschrieving”

Want jullie weten immers dat het slechts een kwestie van geduld is…

5 likes

Ik heb me opgegeven. Woonachtig in omgeving Eindhoven dus ik heb wel interesse in een buscombi. :wink:

2 likes

Busje komt zo :crazy_face:

:joy::joy:

2 likes

Mooie pie pan dial :ok_hand:

2 likes

He, we zitten hier boven de rivieren.
Praat Hollands.

1 like

Ja, jij ook hoor, we zitten hier boven de rivieren.
Hier wordt Hollands gesproken.
Alhoewel, ik in de winkels de laatste tijd meer Engels moet spreken anders word ik niet verstaan.
Getver.

2 likes

Geen probleem, we houden het gewoon bij “Nederlands” :slight_smile:

1 like

Als ik dit zo lees vrees ik dat er vlaai meegebracht moet worden om @vinwat mild te stemmen, @Nickjackelson , @Climholland :grinning:.

En of het uurwerk afregelen met een Limburgs kwartiertje erin zit, daar zou ik ook nog niet zo zeker van zijn :joy:

4 likes

Dat weiger ik pertinent. In mijn eigen land spreek ik mijn eigen taal. Opzouten met die fratsen.
Ik verblijf voor mijn werk wel eens in een hotel als ik meerdere dagen op pad ben en tref dat daar ook al aan bij de recepties. Ik geef stug antwoord terug in het NL. Dan leren ze dat maar.
Moet toch niet gekker worden, kan me daar echt mateloos aan storen.
Waren overigens laatst uit eten en hadden in het restaurant ook een aantal buitenlandse serveersters. Ik kon horen dat ze van elders kwamen, maar ze deden echt stinkend hun best om NL te spreken en kan ik enorm waarderen.

3 likes

En eten we patat en geen friet :index_pointing_at_the_viewer:

3 likes

De inschrijving is gesloten, de mensen die zich hebben opgegeven, heb ik inmiddels een uitgebreide email gestuurd (heb je je opgegeven, check het even).

Heb je alle berichtgeving gemist en ook interesse hebben, stuur me dan een pbtje. Het kan natuurlijk voorkomen dat iemand onverhoopt moet afzeggen.

6 likes

Ik wens iedereen veel plezier op de clinic. Ik ben er ook een keer geweest, was echt erg leuk!

@vinwat Dat is discriminatie der Limburgers :joy: En we spreken geen Hollands, maar Nederlands. Holland dat zijn 4 provinciën, Nederland is toch wel wat groter dan dat…

4 likes