Vinwat

Een tijdje geleden was ik op bezoek bij een collega en mijn oog viel op een oud en afgeleefd zakhorloge onder een stolpje op een kast in de woonkamer. Dat oude zakhorloge werd gekoesterd, omdat het van zijn overleden opa was geweest. Het horloge bleek niet te lopen. Mijn collega was er al een keer mee naar een juwelier/horlogemaker geweest, maar die gaf aan dat het een kansloze onderneming was.

Toen ik later op het forum een topic tegenkwam waarin @vinwat werd genoemd (die redelijk in de buurt bleek te wonen) in combinatie met zakhorloges, heb ik via het forum contact met hem gezocht . Hij was gelijk bereid om vrijblijvend een blik te werpen, om te zien of het zakhorloge in werkende staat kon worden teruggebracht.

Om een lang verhaal wat in te korten:
Vandaag hebben we het zakhorloge, dat was gerepareerd en geserviced, opgehaald. Eigenlijk was het een kansloze missie, omdat er heel wat mis was met het horloge, maar dat heeft Huib zeer vakkundig verholpen en de eigenaar van het zakhorloge heel gelukkig gemaakt.

Leuke middag gehad. We hebben nog gezellig zitten bomen en heb ik zelf nog een leuke Wittnauer van hem overgenomen.
Huib, je bent een topper en nog bedankt voor de gezellige en zeer informatieve middag :wink:

8 likes

Gister op bezoek geweest bij @vinwat, een ontzettend kundige en vriendelijke vakman!

Ik ben erg vriendelijk ontvangen, en uitstekend geholpen. Absoluut een aanrader!

3 likes