vinwat's basis clinic juli 2019

Volgende week is de tweede dag van de clinic. Eén avond is krap, maar niet onmogelijk. Er zal er zeker nog wel een georganiseerd worden. Laat maar weten of je dinsdag mogelijkheden ziet, maar ik hou je op de hoogte.

Bovenstaande geldt ook voor jou. Voor de clinic wordt een Unitas 6497 kloon aanbevolen. Simpele handwinder, lekker groot, dus makkelijk werken. Extra uurwerk is niet nodig. Als je fijne motoriek in orde is, dan zal er niets kapot gaan. Hooguit een weggesprongen onderdeeltje, maar die vinden we wel weer terug met de hele groep :wink:

2 likes

Komende dinsdag is een beetje snel voor me om te plannen. Normaal kan dat best, maar de komende week zit ik helaas al erg vol.

Is het erg als de unitas 6497 een Chinese kloon betreft? Die zijn goed verkrijgbaar en je komt (hopelijk) geen hele gekke dingen tegen als onderdelen die eigenlijk op zijn.

Wel top dat het zo snel zou kunnen trouwens. :slight_smile:

De kloon is prima. Enne, het is niet komende dinsdag, maar de week erop. De 23e.

1 like

Dankjewel… PM gestuurd!

Morgen nog een clinic voor de vakantie. Je kan je nog opgeven.

1 like

Tot morgen

Ik kom ook morgen, kreeg alleen geen reactie van Peter. Heb elders bijna alles besteld maar dat moet nog binnenkomen, en kloon horloge ligt nu ergens op een groot Maersk schip en nu maar hopen dat Iran hem niet tegenhoud…

3 likes

Wat een leuk intiatief! Het past mij nu niet en ik zag het topic ook te laat. @vinwat, zijn er ‘vaste’ momenten in het jaar dat je dit doet zodat ik het beter in de gaten kan houden?

1 like

Ja, dat komt omdat Peter in het ziekenhuis ligt i.v.m. een operatie, een stand in een ader in zijn been.

Hallo, wifox, nee, er zijn geen vaste momenten, maar na de vakantie periode zal er zeker weer een clinic worden georganiseerd.
Hou de topics in de gaten met titel vinwat clinic.

2 likes

Ik doe je tegen die tijd wel een berichtje :wink:

1 like

@vinwat & @lassale, lijkt me hartstikke leuk!

1 like

Is er niet gewoon een enkel topic met aankondigingen wat ik in de gaten kan houden? :slight_smile:

Helaas, die is er niet.
Vermoedelijk zal er wel weer een clinic worden georganiseerd ergens in oktober.
Er zal zeker een topic worden gepost met een aankondiging onder de naam vinwat clinic.
Hou dat dan in de gaten