VIP Watch spotting!

Loek Schreef:

errug leuk

“ik haat mensen die eerst naar mijn chronograaf
kijken en dan pas naar mijn gezicht”

Ze mag blij zijn dat men haar chrono-knopjes nog niet wil proberen. :wink: :smiley:

wie wil dat niet dan ?? :wink:

zal ik dan alvast naar de knoppen gaan…:stuck_out_tongue:

ach, als je dat zo ziet, wat maakt het dan nog uit wat voor horloge ze draagt…!
groet, frank.

Is dat ook één van je Seiko’s Rob? :o

Toen ik haar kende had ik het Seiko-virus nog niet :smiley:

Tiësto draagt in zijn nieuwe clip een Panerai volgens mij. Ook voor het eerst dat je aan hem kan zien dat hij iets draagt van duurdere waarde. Vraag me af wat al zijn centjes heen gaan…

Weet iemand welk horloge dit is uit de nieuwe film the Meg?

Who cares…de rest is veel leuker om naar te kijken. :sunglasses:

2 likes

Heb de foto ook op mokkels.nl gezet. Maar hier gaat het om horloges. :grin:

1 like

2 likes

Van de week The Meg gekeken in de bios. (Ondanks de matige recensies moet ik zeggen dat ik me prima met de film heb vermaakt!) Het viel me op dat de meeste van de duikcrew in de film dezelfde duikhorloges gebruikten. Iemand die herkend welke dit is?

2 likes

:joy::+1:

:point_up:

[quote=“Svennos, post:33, topic:2826, full:true”]
Van de week The Meg gekeken in de bios. (Ondanks de matige recensies moet ik zeggen dat ik me prima met de film heb vermaakt!) Het viel me op dat de meeste van de duikcrew in de film dezelfde duikhorloges gebruikten. Iemand die herkend welke dit is?

Maak je nu een grapje?

1 like


Jammer van de Seiko look crown…

Een grapje over wat? Dat de film niet slecht is? :joy: IK heb me prima vermaakt hoor! Verder was ik gewoon nieusgierig welk horloge hier werd gebruikt!

Is dat geen Karl F Bucherer scubatec?

tenor

1 like

45 minuten na mijn post die wordt beantwoord stel je precies dezelfde vraag met dezelfde foto. Had je niet naar boven gescrolled?

5 likes