VIP Watch spotting!

Zie ik nou Nikkie Plessen (ook te zien op dzvl met een panerai) vandaag in het AD staan met een IWC Big Pilot ???
Tijdje geleden ook al ergens zien staan met een IWC Portugieser (geloof ik).
Weet wel dat soapies leuk verdienen maar mits het gesponsored word heeft ze toch wel al een hele aardige collectie.

Groet Wally

1 like

Who the f**k is Nikkie Plessen…? Weet overigens wel dat die Winston Gerstanowitz (spel ik dit goed?) wordt gesponsord door IWC…

1 like

En gisteren zag ik Umberto Tan volgens mij ook met een Portugieser op TV bij klasgenoten. Maar Umberto is dan ook een uitgesproken horlogeliefhebber.

Even voor wie niet weet wie Nikkie Plessen is .
Een anderes tread op dit forum http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,5800,15858

Hmm…een foto zegt meer dan duizend woorden. :slight_smile:

Die Nikkie… Wat kunnen horloges toch mooi zijn :slight_smile:

zag laatst Marco Borsato met een zwart gele aquatimer, toevallig een horloge dat aardig hoog op de wishlist staat.

AP Royal Oak Offshore

Tjonge, ik ben blij dat ik dit nu allemaal weer weet!

Iemand enig idee wat Paul de Leeuw draagt? Daar ben ik ook zó benieuwd naar…

Ik heb beetje contacten in de showbiz wereld. Sommige bn-ers worden gekleed door een styliste. Die styliste hebben op hun beurt bepaalde spullen in bruikleen.

Als een celeb een horloge draagt, wilt niet per se definitie zeggen dat ze het ook bezitten

Je vraagt er zelf naar…Tag Heuer :wink: En anders lees je het toch niet…

Ben dan wel benieuwd of je dit antwoord leest…

Moet je overigens zeggen dat die BN-ers me geen f**k interesseren, hoor, maar net als bij ieder ander persoon kijk ik toch even wat voor horloge ze dragen…Vandaar…

Volgens mij is André ook wel een horlogefreak. Hij heeft regelmatig verschillende horloge’s om. Duiker, Pilot.
Iemand enige idee welke merken hij draagt?

In ieder geval een Big Pilot. Die heb ik wel eens gezien om zijn pols…Programma (en Andre) 3x niks, maar wel een mooie klok :wink:

gordon stond laatst samen het erik de zwarte in een horloge blad, erik had een rolex en gordon verzameld van alles

al 'ns eerder gevraagd; iemand enig idee Katja Schuurman ??

Een chronograaf denk ik, aan die twee grote knoppen te zien :smiley:

Ruud

Ik heb dat horloge wel eens in mijn handen gehad, maar ik vind er echt geen klap aan.
Net een kermishorloge. (hoop niet dat ik iemand beledig, das namelijk niet de bedoeling)

river-vvs Schreef:

al 'ns eerder gevraagd; iemand enig idee Katja
Schuurman ??

ik dacht siliconen, maar het merk is niet zo goed te zien, volgens mij schumacher…

errug leuk :smiley:

“ik haat mensen die eerst naar mijn chronograaf kijken en dan pas naar mijn gezicht” (:P) ::o

1 like