Welkom en veel leesplezier!
Welkom Peter,
Ik wens je beterschap en sterkte met al dat moois hier.
Welkom!
Bedankt voor het warme welkom allemaal!
Ga ik vanmiddag even doen.
Ja welkom, ja het is een ziekte die ik al lang heb, pogingen gedaan er van af te komen maar het jagen naar horloges blijft trekken gewoon.
Kwa horloges binnen jou budget wat ruim zat is om leuke horloges te kopen, want eerlijk 500 euro is serieus geld! Zou ik wel kijken v(anuit mijn ervaring) is kijken naar voor wat ik (wil niemand op mijn dak hebben) naar the real deal, bijvoorbeeld Steinhauer da’s gewoon een jong merk en veel modellen zijn niet bepaald orgineel te noemen, voor mij persoonlijk ontbreekt dan gewoon de geschiedenis en de orginaliteit, dan zitje bij Seiko wel goed want Seiko ja dat is gewoon stiekem wel heeel erg leuk en alles inhouse bij Seiko!
Enne vintage, en blauwe gedeelte hier have fun!
Welkom hier bij HF !
Ja er zijn zoveel mooie horloges!
Welkom Peter, goed verhaal.
Welkom Peter. Komt me bekend voor…een horloge niet durven dragen. Ik heb voor dagelijks gebruik recent een Seiko SBDJ0013 aangeschaft.
Welkom op het forum. Have fun.
Mijn Seiko’s:
Helaas is die met Romeinse cijfers ooit door een juwelier mishandeld. Ik had hem gevraagd het glas er terug in te zetten want dat was los gekomen. Sindsdien zijn de wijzers beschadigd en blijft hij ook niet meer fatsoenlijk lopen. Ook lijkt het glas gelijmd en niet op de originele manier teruggeplaatst. Die is dus helaas eigenlijk niet meer te dragen.
Mijn eerste aankoop sinds mijn aanmelding op HF is onderweg. Ik wilde het horloge eerst via de horlogemarkt hier op het forum van iemand overnemen, maar dat bleek toch net niet de uitvoering te zijn die ik graag wilde, uiteindelijk maar besloten om een nieuwe aan te schaffen via chrono24.
Welkom op dit leuke forum. Foto’s van je horloges zijn meer dan welkom.
Welkom Peter, naar ik heb gehoord schijnt dit virus zich snel te veranderen waardoor een vaccin hoogst onwaarschijnlijk is, je zult er dus mee om moeten leren gaan. Oh en een mondkapje werkt hier ook niet voor, oogkleppen schijnen beter te zijn