Vitrine, kast, showdoos... hoe show jij je horloges?

Maar zoals je bij mij hebt kunnen zien zijn er ook mini-vitrines voor 5 klokkies :slight_smile:

En waar gekocht ? Oook op ie-beej ? ::o

Dat is een mooie kast Henrik , kan je horloge`s van alle kanten zien.Zit er spot boven in?
Heb je trouwens nog wel iets om er in te stoppen, je bent de laatste tijd zo aan het verkopen.

Ik heb de mijne ook in een vitrine aan de muur en de wat duurdere in een kluis zijn inmiddels er weer een paar bij gekomen staan niet op de foto:

Dit topic hadden we toch al keer gehad ā€¦ ik meen dat ik het hier al een keertje gepost had.

das niet verkeerd :wink:

superā€¦:smiley:

mooie setje (tu)

ā€¦ahā€¦netjes ā€¦en niet verkeerdā€¦(tu)

Waw Peter, machtige verzameling !!!
En ook van bandjesā€¦

ik heb helaas geen vitrine kast nodig ā€¦
ik heb de meeste in een doosā€¦

en ik show zeā€¦aan de pols :smiley:

Wow!!! prachtig al die klokjes.
Zelf heb ik een bescheiden verzameling

hcptdg Schreef:

Voorlopig in een eenvoudige doosā€¦ maar er is nog
meer sleufje vrij

Is die 2e van links een Omega Speedmaster Broad Arrow die is mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii. ( ik wil er ook 1)

Maar waar halen jullie toch al die mooie bewaarkistjes ???

seamaster Schreef:

ik heb helaas geen vitrine kast nodig ā€¦
ik heb de meeste in een doosā€¦

en ik show zeā€¦aan de pols

mvrgr joost

Maar het zijn wel allemaal topklokjes Joost !

Ze zeggen dat een man zonder hobby niet leeft

volgens mij ben jij aan je 4e leven bezig van de hopelijk 8 en in al
die levens heb je horloges verzameld.

jemig wat een kollektieā€¦heel erg fraai en leuk om dit te zien

gr

Welkom Marc bij de groep van de ā€œgetiktenā€.

Omgeving Leuven zeg je, dan zijn we bijna buren. De belgen zijn hier maar magertjes vertegenwoordigt. :wink:

Ja, ik heb er een spot in gedaan. Zit er nog over te denken om de achterste ruit te vervangen voor een spiegel, kan ik de achterkanten ook zien. Maar misschien kan dat niet door de standaards.
Maak je over het aantal horloges maar geen zorgen, dat zijn er nog wel een stuk ofā€¦ wat :smiley:

Dit topic is overigens op 1/6/06 gestart, het loopt gewoon wat lang :slight_smile:

thnxā€¦

ik heb mijn doos gewoon bij de kijkshop gehaald , ā‚¬ 20,- of je kunt natuurlijk aan het einde v/d maand naar de rikketik

Ik heb fff heel snel op Internet gekeken. Nou daar is wel wat te koop hoor> Over het algemeen zit je in"vol-glas" al gauw in de 500 Euro. Daā€™s een hoop geld.
Maar ik vond bij www.stilnet-design.de wandvitrines voor CDā€™s model ā€œAnconaā€ en model ā€œMessinaā€ voor Euro 59.ā€“
Ik denk dat je daar toch al gauw zoā€™n 20-30 horloges in kwijt kunt.
Kijk maar eens.
Maar als je de tijd neemt kun je veel meer boven water halen. En dan natuurlijk Rikketik eind Januari

Die vitrinekast die Yaffle en ik hebben komt van de Ikea en kostte volgens mij 39 euro. Kun je ook nog een lampje bij kopen voor een paar euro.

Deze foto is van Yaffle: