Vive La France en de rommelmarkt

Van dag is de 15 augustus dus Maria dag en een grote rommelmarkt feest in Frankrijk :scream:
Weer op zoek naar oude bouwmaterialen en naar die vondst van vorige week toch snuffelen naar horloges :spy:
Bij een vrouw vond ik deze twee horloges uit nalatenschap van haar vader die beetje interessant waren :blush:
PERFEX is volgens mij uit jaren 40" en werkend :champagne:, en de VOG 70" met een gebroken schroef voor de tandwiel op de veertrommel en de balansveer :sob: maar goed :blush: ze waren maar een euro per horloge :grin:

Groeten Iwan :motorcycle:

8 likes

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Een “Gezegende” aanwinst op deze Maria-Hemelvaart. :church:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

3 likes

Leuk, maar dat je die perlon durft te dragen… Zou 'm eerst eens even ontsmetten, wassen, verbranden etc. :wink:

3 likes

:scream: :confused::grin::thumbsup: Het is al af :wink:

1 like

Weer twee leuke aanwinsten. :thumbsup:
Volgens mij is dat een Lorsa uurwerkje in het VOG horloge.

1 like

SOMS krijg je zo’n afgebroken schroef makkelijk uit de ton as :rolling_eyes:

1 like

na je Rolex vondst is dit eigenlijk wel een klein beetje teleurstellend :grinning:
maar toch leuk voor een euro per stuk, geinige klokjes om een beetje aan te pielen…

1 like

Hoi Paul :nerd: dan krijg je ze van mij cadeau :champagne::champagne:
Groeten uit de Franse landen
:champagne:

uhhhm, bedankt voor het aanbod, maar ik bedoelde eigenlijk meer dat iji er leuk aan kan pielen, bij mij liggen al (te)veel horloges, uurwerkjes, kasten en wijzerplaten om aan te pielen… :grin:

1 like

Ach je, ik kan je nog geeneens blij maken :sob::sob:

1 like

Cool! En dat voor 2 euro. Leuke score :wink:

Rolex vondst?

1 like

Leuke vondsten weer !

deze vintage Rolex Oyster had Iwan een paar dagen geleden opgedoken op de rommelmarkt:
rommelmatkt vondst mijn eerste Rolex

2 likes

Zolang maar belastingdienst :spy: geen luchtje van krijgt :grin:

Invoerrechten betalen over 4 euro wil ik ook wel voor dergelijke vondsten :joy:

1 like