Vk63 uurwerk uit kast halen

Hallo allemaal,

Ik wil graag wat gaan rommelen met dit horloge, maar ik krijg niet zo gauw door hoe ik het uurwerk uit de kast krijg.

Ik heb het idee dat het plastic van het uurwerk net onder de binnenste rand van de achter kant van de kast zit. Lijkt mij dus dat de bezel/glas er aan de voorkant af moeten om zo het uurwerk eruit te laten “vallen”. Ik kan alleen niet zo gauw een opening in de rand tussen de bezel en kast ontdekken, een mes er lukraak in proberen te krijgen gaat nare krassen opleveren ben ik bang.

Zie ik wat over het hoofd of iemand tips?

Alvast bedankt!!

Mooie Mission to Neptuno :sweat_smile:

1 like

Voor de wijzerplaat heb ik em niet gekocht, bah vies… :sweat_smile:
Kast en uurwerk kunnen me wel bekoren, dus was benieuwd hoe ver ik kon komen met een andere wijzerplaat / wijzers.

Eerste 40 seconden van deze video al veelvuldig bekeken vandaag, maar daar gaat z’n bezel er simpel af en die van mij lijkt niet zo gewillig. Als dit inderdaad de manier is en niemand heeft een beter idee dan gaat morgen het mes er in.

Kan deze rand/ring er niet af? Zo te zien zit er een opening tussen de bovenzijde van de kast en deze ring. Het lijkt dat deze ring het uurwerk in de kast houdt.

2 likes

Bedankt voor de reacties! Update:

Ik had even contact opgenomen met de verkoper op ome Ali. Die waren verrassend genoeg erg behulpzaam en binnen 3 uur had ik antwoord van de fabriek.

Nu ben ik goed in het negeren van advies en ga het toch proberen. Iemand toevallig nog ideeën voor een goede tool?

Case knife

Bot aardappelschilmesje werkt ook :shushing_face: