Vlooienmarkt vondst; Camel Trophy

Vondst op de vlooienmarkt Camel Trophy Chrono M810.2080-2089

Vanmorgen op de vlooienmarkt liep ik onverwacht tegen dit horloge aan. En ineens was ik weer terug in m’n tienerjaren.

Ik herinnerde me meteen die advertenties, volgens mij in de Donald Duck, maar kan ook de tvgids geweest zijn, met zo’n iconische gele Land Rover, kisten op het dak, een man in Camel-blouse… en dit horloge om zijn pols. Die beelden maakten toen indruk, en dit horloge wilde ik destijds dolgraag hebben.

Nu, zo’n dertig jaar later, ligt hij hier. De Camel Trophy L2 Chronograph (ref. M810.2080-2089), zelfs met originele band en metalen plaatje. Duidelijk gedragen, maar dat maakt ’m juist mooi.

Meer mensen hier die dit horloge hebben (gehad), of zich die tijd nog goed herinneren?

68 likes

Mijn beste,

Leuke aanwinst hoor!!
Proficiat!!
Veel draagplezier dan ook met deze sportieve tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Die is cool.

Er zijn meerdere CT draadjes, deze vond ik het leukste door de hoge verzamelfactor. Camel Trophy watch collection

3 likes

Mooi gefotografeerd trouwens. :+1:t3::+1:t3:

Gaaf horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Hele mooie Camel!

1 like

Thanks! Goede tip!

Prachtige vondst. Gefeliciteerd

1 like

Ja dat was echt vet cool the Camel Trophy en vooral een horloge ervan :sunglasses: :+1:t3:

1 like

Mooie vondst, ik vond ze prachtig in de jaren negentig.

1 like

Ik heb hem met zwarte wijzerplaat: Camel Trophy Horloges verzamelen - 171 van promaster

1 like

voor een vlooienmarkt vondst ziet hij er goed uit,
draag ze met plezier

Heb je ook al de defender en de khaki blouse voor de verzameling?

Dit is de mijne op het zuidelijkste puntje van wales

En dit is mijn CT

10 likes

Mooie NA :camel::trophy:

Die is leuk! :hugs::pray:

1 like

Heel toffe vlooienmarkt vondst. :ok_hand: Geniet van je NA.

Nou ik rijd een ander 4x4 haha. De lc100. Maar deze van jou is erg mooi!

1 like

We wachten op de foto’s!

5 likes

Tegenwoordig zou je mobieltje nat worden, of hij moet in de borstzak van je Camel Trophy Adventure Wear :sweat_smile:

1 like

Haha, idd!