Vluggertjes only

Veel van ons hebben wel eens een vluggertje gehad, of om in WIS termen te blijven een catch-and-release.

Nu had ik er vorig weekend ook weer een, een vluggertje dus. Dit specifieke vluggertje was voor mij echter wel een record, en vanuit dit persoonlijk record kreeg ik het idee voor een nieuw topic. ik kon hetzelfde topic idee niet vinden, gaarne ontvang ik boze reacties als het wel zo is

Dus bij deze, post uw meest korte vluggertje:

Ik bijt het spits af met deze srpc97j, al na precies 22uur en 15 minuten na ontvangst was hij al onderweg naar een nieuwe eigenaar. Ik kreeg er de klik maar niet mee…

17 likes

4 dagen.

11 likes

Ik vind dit na een halve dag of zo wel een heel erg snelle conclusie. Zelf zou ik zo iets een veel langere tijd gunnen.

2 likes

Wat een dom topic. Catch&Release…kan mij er niets bij voorstellen…:nerd_face:

42 likes

Kan soms wel 24 uur duren…

1 like

Deze Datejust 1601! Met een lange vakantie eraf ongeveer twee maanden in mijn bezit geweest. Lang genoeg om te leren dat vintage bracelets definitief niet mijn ding zijn. Voor dit topic zal twee maanden in ieder geval geen record opleveren! :stuck_out_tongue:

5 likes

Deze ging na een uur of 4 al het blauwe gedeelte op.

Deze heb ik geen eens uit de stickers gehaald, die lag na 4 seconden al terug in de doos en na 4 minuten al in het blauwe.

En de foto is een crap formaat maar dat ga ik niet aanpassen. Was ook ook zo bij de advertentie, zelfs daar heb ik de moeite niet voor gedaan :blush:

4 likes

Dat heb ik wel meer met vintage in t algemeen. De sluiting op mn ouwe seadweller is voor mij ook n doorn in t oog.

2 likes

https://www.dumpert.nl/item/7494083_79a54632
:joy::joy::joy:
Vlug genoeg?

6 likes

Deze Orient Star is welgeteld 3 dagen im mijn bezit geweest. Prachtig horloge, maar om de pols was er absoluut geen klik.

1 like

Deze stond dezelfde avond van ontvangst al terug te koop. Had er ook de verwachte klik niet mee en viel mij groter uit dan verwacht.
Heeft wel nog een 2-tal maand geduurd vooraleer deze verkocht was.

5 likes

Ik vind vaak heel veel aspecten ontzettend mooi: mooie verkleuring, een faded bezel, fantastische dial opties die ontzettend mooi met het licht spelen… Maar het draagcomfort nekt hem compleet. Ik had met die folded jubilee het idee dat 'ie er ieder moment af kon flikkeren.

2 likes

Het snelste tot nu toe is 2 maanden…maar dat is nog netjes als ik dat hier zo bekijk :joy:

4 likes

Deze was bij mij vlot weg… Hoe snel ie verkocht was weet ik niet meer, maar het proces ging ongeveer zo:

Pakket binnen - pakket open - doos eruit - doos open - horloge eruit - ‘Ah leuk ding! … Ga ik m dragen? Nee, waarschijnlijk niet… Ok, dan kan ie weer weg’ - foto’s maken van horloge - horloge in doos - advertentie op HF zetten…

4 likes

@Number4 kom er maar in :joy:

2 likes

Deze na 2 uur in de verkoop gezet. Vrijwel direct verkocht.

10 likes

Deze Alpina. Ik heb ‘m een paar weken gehad. Voor mijn doen erg kort

1 like

Haha, ik ben er nog steeds super blij mee :grin:

1 like

Hoe lang heeft het geduurd om te besluiten om het horloge te kopen?

1 like

Ik zie waar je heen wilt :blush: