Vluggertjes only

Deze 16610 mocht na een weekje het nest weer verlaten, op de een of andere manier absoluut geen klik mee.
Nu al ruim een half jaar mega content met een 16600 Seadweller :smiley:

3 likes

Hij bevalt hier nog steeds :wink::sunglasses:

1 like

Dacht een leuke ruil te maken… de Samurai zou in zeer goede staat zijn, mini krasjes op de band…

De behoorlijk bekraste band was niet op de foto’s te zien… gelijk weer ingepakt.

2 likes

Een Laco Flieger type B. Uit Engeland binnen gekregen, maar vond hem toch iets te groot (42mm) en besloot om hem dan maar weer te verkopen toen ik een mailtje van de verkoper kreeg, dat ie zijn Laco toch wel erg miste en wilde hem weer terugkopen. Gelijk weer op de post naar Engeland gestuurd :joy:

5 likes

En geen horloge. Ging je mijnen zoeken ofzo? Echt :persevere: kijk nou eens goed :laughing:

1 like

Tjee, :open_mouth: wat viel er zo tegen ?? het lijkt me een horloge waar je echt naar uitkijkt ?

@daffie kan dit topic volplempen met een enorme bijdrage.

2 likes

Het was voor mij grail materiaal inderdaad.

Hij deed het niet om de pols, meer kan ik er ook niet van maken. Te flets voor mijn blanke polsje denk ik.

Deze ongeveer 600 meter. Na lang wachten eindelijk opgehaald maar beviel niet in het zonlicht. Gelijk doorgelopen naar een handelaar.

:wink:

10 likes

:joy::+1:t2:

2 likes

Trek het je niet teveel aan. Sommige missen het off topic draadje waarbij verkooptopics werden gefileerd.

1 like

Mijn vluggertjes zijn al meerdere malen dezelfde dag vertrokken…

Toppunt was voor mij wel dat ik 2 horloges in 1 pakket ging ophalen op postkantoor en daar 1 horloge eruit heb gehaald en een nieuw doosje gekocht om hem gelijk door te sturen naar de volgende !!!

11 likes

Geweldig :joy:!

1 like

Jij bent blijkbaar degene die de “vluggertjes” van anderen opkoopt…:wink:

1 like

Need I say more? :sunglasses:

Ik wens je gezien mijn ervaringen met monsters op HF er succes mee :smile: Het is hier geen Ebay of WUS :upside_down_face:

Die ga ik toppen. Ik heb wel eens een doosje met een horloge er in ongeopend ter plekke op het postkantoor van een nieuw etiket voorzien en hup daar ging ie weer. Was volgens mij een 38mm SKX van @Batossai. Wie de volgende eigenaar was weet ik niet meer. :joy:

3 likes

Maar waarom dan?! Ik wil ook nog wel eens snel flipperen, maar ik vind het altijd wel fijn om een horloge ook ff te passen/voelen.

1 like

Haha oh ik had hem in een opwelling gekocht en bedacht mij later dat ik dat ding toch te klein en dik vond. Ook omdat ik weer wat ouwe foto’s tegen. Ter mijner verdediging, het was in mijn maniakale flipperperiode. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like