Vocht onder glas ? Glaszetter gezocht!

Ik weet niet of het op deze foto te zien is maar ik heb een soort aanslag aan de binnenkant van mijn glas. Heeft er vocht onder gezeten?? Nou wil ik dit glas toch vervangen omdat er krassen opzitten. Heeft iemand voor mij een adres waar ik dit kan laten doen of wil iemand op dit forum dit voor mij doen??
Grzz ivo

Www.horlogeglas.nl maar dit kan tw steel toch ook doen

Met Tw steel zelf heb ik niet zo’n goede ervaring. Ik zal die site ff bekijken.
Grzz

TW Styeel stuurt hem waarschijnlijk gewoon op naar Richard (Horlogeglas).

Als je mazzel hebt, heeft Richard nog saffier liggen in die maat. Hij heeft nl een grote partij U-boats van saffier voorzien, en dat was erg groot glas…

gewoon naar een tw steel dealer gaan, ik heb dat bij mijn tw steel tom coronel ook laten vervangen, liep langs een muurtje en toen een dikke kras in het glas.
ik was m 3 weken kwijt, kosten 60 euro.
hier een foto van het betreffende horloge.


mvg arie.

ben vergeten te melden dat hij daarna nog een keer is terug geweest naar tw steel
toen ik de klok terugkreeg met een nieuw glas, zag ik dat er aan de binnenkant van het nieuwe glas een paar enorme vette vinger afdrukken zaten, waar ik natuurlijk geen genoegen mee heb genomen. toen weer 3 weken weg.
gelukkig teruggekregen zonder vette vingers onder het glas.
grt arie.

dat meen je niet ???/

hele slechte zaak

dat is zeker een slechte zaak, de juwelier was er ook niet over te spreken, en heeft er een briefje bijgedaan,maar heb er nooit meer een reactie op gehad van tw steel.
grt arie.

Daarom stuur ik hem liever niet naar Tw steel.Heb horlogeglas.nl een mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.Heb ook een mail gestuurd naar www.mazlemianbros.nl Dat is een juwelier, op zijn site staat dat het vervangen van een horlogeglas 25 euro voor mineraal en 55 euro voor saffierglas kost. Maakt niet uit hoe groot en wat voor vorm het glas is. Iemand bekend met deze beste man?
Of weet iemand een horlogemaker in Tilburg??
Grz Ivo

aanslag is waarschijnlijk niet van het vocht. Komt vaker voor bij de TW en Uboat. Wat het precies is mij nog niet bekend. Lijkt op een soort schimmel vorm. Bij het open maken van het horloge kun je het waarschijnlijk ook ruiken.
Glas is overigens wel schoon te krijgen. vervangen kan ook. voor minder dan de 60 euro. Bel of mail anders even met www.horlogeglas.nl

Ben gisteren morgen al terug gebeld door Richard van horlogeglas.nl Dat was wel prettig,veel persoonlijker als een mailtje. Wat nog prettigger was, het kost een heel stuk minder als bij Tw- Steel. 25 euro incl waterdichtheid test. Mijn Twtje gaat straks op de post richting horlogeglas.nl Bedankt voor de tips want goedkoper als daar is volgens mij niet mogelijk.
Grzz Ivo

Horloge terug gekregen van Richard en weer in perfecte staat.

Bedankt voor de verwijzing naar www.horlogeglas.nl