Bij het zien van het horloge had ik gelijk het ‘wow’ gevoel…
Bijzondere vormgeving van de kast, prachtige stoere band en mooie wijzerplaat met uitstekende lume.
Ook het feit dat het geen doorsnee horloge is die je veel ziet was voor mij een reden om haar mee naar huis te nemen.
Ook de spwcificaties zijn prima: Swiss made, self-winding, hacking second function, ETA 2824, and modified ETA 2836 GMT, 42 hours of power reserve.
En toch mis ik nu de ‘klik’. Moet ik haar meer tijd geven? Heb haar immers pas 2x kort omgehad.
Of is het net als vroeger dat je het na 1 nacht wel weet of het een blijvertje is of niet?
Hoelang geven jullie een nieuw horloge bij twijfel de tijd?
Meestal weet ik het binnen 1 minuut.
Ik denk dat deze gewoon te normaal voor is
Veel te lang.
Fraaie Zixen Eduardo! Ik zou het nog even de tijd geven, maar als jij er geen klik mee hebt is dat persoonlijk natuurlijk…
Comeback van de seventies! Ik zou haar nog een kans geven.
Koop nou eens gewoon een Rolex.
Hee, een Flightmaster hommage! Leuk ding! On topic: jaren en jaren. Ik ben een hoarder
Je gevoel zegt het vaak wel… Dus die zien we straks terug in het verkooptopic?
Ik vind hem overigens wel cool hoor.
[quote=“Helden, post:7, topic:89297”]
Koop nou eens gewoon een Rolex.
[/quote] kan ik deze dan inruilen?
Die paar tientjes zullen weinig uitmaken
Jij bent best wel van de bijzondere klokjes.
't Is dat het offtopic zou zijn, anders had ik om een foto van je partner gevraagd om te zien of dat voor al je keuzes zou gelden.
:
Een Rolex hoeft niet heel duur te zijn dus alle beetjes helpen
Hahaha! Deze plaatse ik gisteren… ik hou wel van aparte en bijzondere horloges… en van mooie vrouwen (al zeg ik het zelf )
Bij het bekijken van plaatjes moet het water al mijn mond druipen… zo niet, no go!
Je partner hoeft zich geen zorgen te maken, die komt uit het topsegment en niet uit de rariteiten!
[quote=“WilSeiko, post:16, topic:89297, full:true”]
Je partner hoeft zich geen zorgen te maken, die komt uit het topsegment en niet uit de rariteiten!
[/quote] Hahaha! Bedankt voor het compliment! Zal het haar doorgeven
Top duikert…maar valt binnen je pols en bij jouw moeten ze om het bovenbeen kunnen, dus weg ermee. Lijkt me duidelijk.
Je wilt toch niet, uiteindelijk, zoals andere horloge dragers zijn…komop man, in de verkoop met dat pracht duikertje
Ik vind m echt geweldig man!
Thanks man