Voetjes van de velours! by STRPS

Met deze zomerse temperaturen is velours natuurlijk heerlijk. Zacht, aangenaam. En zacht, vooral zacht.

Maar waar vind je zoiets? Met dank aan @Batossai voor de tip. Bij STRPS!

Hier de donkergrijze op mijn Squale:

Mooi spul!

28 likes

Staat goed op de Squale :+1:

Ps laatst een Nomos velours bandje overgenomen van Vierport. Draagt heerlijk. Helaas mag ie van de forum kit niet meer op m’n GS :cry: :wink:

Ik ga ook eens bij strps neuzen…:+1:

6 likes

Mooie bandjes, erg fraai. De NATO’s van STRPS.nl zijn ook top.

En je kunt er lekker met iDeal betalen! :smile:

5 likes

De bandenkoning zegt bij deze: ‘kan goed’!

1 like

Sowieso een like voor de titel. Verder leuke banden, maar eens kijken.

2 likes

Fijn opa. :joy:

3 likes

Ah…Dieter Dengler approves…:+1: Zou hij ook een velours om z’n pilot watch hebben gedragen toen hij werd neergehaald?

Binnenkort de Nomos maar weer eens op de gs schroeven…ik voel mij stout en gesterkt :sunglasses:

2 likes

Ideaal idd! Binnenkant is van leer en het voelt erg kwalitatief aan. :ok_hand:

10 likes

STRPS.nl @ruudvv is top!:+1::slight_smile:

Al vaak zaken mee gedaan. Altijd goed en gaat graag een stapje (strapje :slight_smile:) verder voor zijn klanten!

Aanrader!:ok_hand::sunglasses:

2 likes

Goede tip.

Ik ga er eentje bestellen mits ik weet welke ik bestel.
@ruudvv, je hebt meerdere afbeeldingen op de site staan en het is onduidelijk :grimacing:

_UL1500_480x480195_0_480x480

Die stiksels zijn compleet anders en één van de twee vind ik gaaf :upside_down_face:

2 likes

In het dropdown menu kun je de kleur selecteren Sherlock. :joy:

1 like

Ja dat snap ik Ide, ik heb geen beperking.

Maar mag ik gaan gokken welke strap ik krijg? Het gaat om de stiksels, tip voor Ruud dus :sunglasses:

2 likes

:no_mouth:

1 like

Ik ben Handicapable en ik heb nog geen antwoord.

Zijn het deze stiksels:

Idedoetstom

of deze:

enisbijdehandaanhetdoen

4 likes

Wat een nonsens weer… Ik praat alleen warrig als ik dronken ben, maar jullie doen het gewoon nuchter…

6 likes

Hele mooie banden. Ik heb zelf een aantal soortgelijke banden van Nomos. Dragen heerlijk. Passen alleen niet bij elk horloge. Als het echt dressy is, dan wat anders.

Ze zijn soepel en zacht, maar nog net niet zo soepel en zacht als deze…

Maar die is dan ook belachelijk duur. Een keer maar nooit meer denk ik.

3 likes

Staat de Speedy wel erg goed :ok_hand:

2 likes

Cool spul! Ga ik er ook es wat van bestellen. Dit type band doet het goed op vintage.

Was ook al aan het neuzen en twijfelen of zo’n donkerblauwe iets is voor aan de blauwe DJ…
Zo’n donkerblauw roggenleren bandje van Roggen leek me ook wel wat, kan die firma alleen niet vinden… :upside_down_face:

Nice! Dank voor de tip. Misschien een donkerblauwe voor mijn Seiko Presage SRPB41 :thinking: maargoed voorlopig kan ik geen donkerblauw kiezen dus ik hou het wel in de gaten :+1:t2: