Vogelhuisjes

Goedemorgen forumleden,

Ik liep gisteren met mijn dochter van 10 door de winkelstraat en zij keek net als haar vader bij elke juwelier even naar de daar aanwezige horloge collectie.

Opeens zei ze “wie loopt er nou met zo een vogelhuisje om zijn arm”. Het ging hierbij om TW Steel, Welder en U-Boat horloges. Mijn grootste horloge wat ik bijna dagelijks draag (ik weet niet waarom) is mijn 28 jaar oude Speedmaster.

Omdat jullie graag foto’s maken vroeg ik mij af wie draagt er een horloge van het formaat vogelhuisje, en heeft de bijpassende stoere pols.

Haha… Kinderen zeggen de waarheid, nietwaar? Ik heb ze iig niet. (Helaas??)

Groeten, Tom Vreeken.

Ik kom ook niet over de 42mm. Qua horlogeafmeting dan. :wink:

43mm, verder kom ik niet.

groet
Mark

50 mm is deze Citizen

groet

Ed

Een geweldige foto van een prachtig horloge. Dit zou ik zeker geen vogelhuisje durven noemen. Het horloge wat wij zagen was een zwarte Bell & Ross met op elke hoek een schroef.

Cees

tjvreeken Schreef:

Haha… Kinderen zeggen de waarheid, nietwaar? Ik
heb ze iig niet. (Helaas??)

Groeten, Tom Vreeken.

Wat niet? Het horloge of de kids? :wink:

Haha… Ik ben hier niet duidelijk: wel kinderen (drie en een kleinkind op komst, bijna opa dus:D), geen ‘vogelhuisjes’:).

Groeten, Tom Vreeken.

Bedoelde je zoiets? :wink:

Zoiets bedoel je?

:d

Het merk herken ik niet direct, maar dit is inderdaad wel een horloge waarmee je een eventuele overvaller kunt uitschakelen.

Het lijkt ook wel een beetje op een stationsklok.(www.mondaine.ch)
Heel apart.

Ik denk dat die van mij er ook wel bij kan, 50mm schoon aan de haak. :stuck_out_tongue:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,73011,73184#msg-73184

De foto is niet geheel scherp maar dit was de enige waarbij hij aan de pols zat het betrfet hier een Tauchmeister T0014

En deze dan…?
't Stelt niks voor , uurwerk , prestaties , zuiver voor het formaat gekocht .
En hij zit niet lekker ook …
En de sluiting , daar heb ik mijn vrouw bij nodig , zo onhandig is 'ie …
En soms staat 'ie stil …
Maar hij baart wel opzien !
Groeten .,
Peter Peters