Binnenkort (Naja tegen t einde van t jaar jarig) en wil eens gaan kijken voor een nieuw horloge.
Ik zit te kijken naar Hamilton. Een model staat erin omdat hij me lekker rustig lijkt en paar keer in de etalage gezien. De andere twee staan erin omdat een small second me ook wel eens wat lijkt.
Nu heb ik naast Hamilton ook nog paar andere horloges die me wat lijken van bijv Tissot maar eerst maar even tussen deze drie.
op plaatjes vind ik de pioneer zeer tegenvallen. In het echt is de witte subliem mooi. Zilver wit, schuin oplopende rand op de plaat,…ga hem eens passen. Is een heel mooi horloge.
Maar er moet gezegd worden dat ik ze alle drie mooi vind. Het zijn drie totaal verschillende horloges voor verschillende gelegenheden. Mijn uiteindelijke keus zou erg afhangen van de rest van mijn collectie. Degene die daarvan het meest afwijkt zou het denk ik worden.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de Intra-matic. Aangezien ze alle drie behoorlijk retro zijn, is deze toch wel het meest tijdloos. Daarnaast, ingetogen schoonheid en goed voor vele gelegenheden.