Mijn toch wel forse verzameling G-Shocks is het laatste half jaar wat ingekrompen. Een aantal limiteds waren erg gewild en stegen in prijs waardoor ik ze eigenlijk niet meer durfde te dragen en ze alleen maar in de vitrinekast stonden. Dat is natuurlijk jammer want horloges moet je dragen. Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en mijn ebay verkoop account maar weer eens gebruikt. Dit resulteerde in een paar prettige verkopen naar Maleisie, Spanje en Frankrijk. Van het geld heb ik mijn Certina DS Action chrono gekocht en nog wat Seikos. De analoge honger moet immers ook worden gestild.
Ik heb nu nog (slechts) 11 G-Shocks. Voorheen beperkte ik me eigenlijk tot de 6900 en 5600 series maar eigenlijk wil ik nu zo veel mogelijk verschillende modellen gaan verzamelen. Vandaag draag ik mijn G011 welke een echte Eye catcher is. Iedereen informeert er altijd naar als ik hem draag.
Volgend jaar wil ik er dus weer een paar mooie G-Shocks bij hebben. Hieronder een lijstje van mijn wensen voor 2012.
Op één staat de G501. Een heerlijke stoere klok met Bull-bars en een geschakelde band.
Daarna komt de G550 serie. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de rode of de groene versie zal nemen. Ook weer een zeer aparte klok met een mooie stealth look.
Genomineerd is ook de G2300EB uit de Green Line serie. Tough Solar en de Jelly band en kast zijn erg mooi.
Dan wil ik ook nog een GS1001. Een volledig analoge G Shock
Voor het EK moet ik ook nog een mooie hebben. Ik was niet zo weg van de Gulfman serie maar in het Oranje is hij wel erg gaaf dus die komt ook op het lijstje.
Verder zijn er nog veel meer wensen. Er moet ook weer een klassieke mudman bij. Hopelijk wordt het financieel haalbaar maar ik ga er voor.
Hebben jullie nog G-Shock wensen voor 2012?
Mijn toch wel forse verzameling G-Shocks is het
laatste half jaar wat ingekrompen. Een aantal
limiteds waren erg gewild en stegen in prijs
waardoor ik ze eigenlijk niet meer durfde te
dragen en ze alleen maar in de vitrinekast
stonden. Dat is natuurlijk jammer want horloges
moet je dragen. Ik heb toen de stoute schoenen
aangetrokken en mijn ebay verkoop account maar
weer eens gebruikt. Dit resulteerde in een paar
prettige verkopen naar Maleisie, Spanje en
Frankrijk. Van het geld heb ik mijn Certina DS
Action chrono gekocht en nog wat Seikos. De
analoge honger moet immers ook worden gestild.
Ik heb nu nog (slechts) 11 G-Shocks. Voorheen
beperkte ik me eigenlijk tot de 6900 en 5600
series maar eigenlijk wil ik nu zo veel mogelijk
verschillende modellen gaan verzamelen. Vandaag
draag ik mijn G011 welke een echte Eye catcher is.
Iedereen informeert er altijd naar als ik hem
draag.
Je G011 ziet er ook erg leuk uit. Hij heeft iets modieus, maar ook stoers. Is er ook een uitvoering met Tough Solar en Waveceptor (liefst Multiband6).
Hebben jullie nog G-Shock wensen voor 2012?
De G011 met Tough Solar en Multiband6 :+
Alleen jammer dat bandjes wisselen ermee niet makkelijk gaat door de bandaanzet.
Is het een secondewijzer of de chrono wijzer??
Nog steeds de reden waarom ik er geen heb, zitten zelden modellen tussen met een secondewijzer… toch ? of loop ik al weer achter??
wil nog wel een stalen band voor deze hebben, er zijn modellen die dezelfde aanzet hebben maar de stalen banden zijn nog wat prijzig.
Misschien dat er nog een G-shock bij komt in 2012, wie weet.