Volgende aanwinst: groen

Ben op zoek naar een leuke budget klok met groene wijzerplaat!

Voorlopig heb ik twee kandidaten:

Helgray Silverstone: leuke re-issue en geschiedenis, gemengde gevoelens over die meca-quartz.

Magrette Dual Time: boven budget en nogal groot, maar wel heel mooi en ziet er gewoon top uit met die dubbele kroon.

Nog kandidaten mogen naar believen worden toegevoegd! Liefst geen Seiko’s en/of quartz. Budget rond €300.

Toch een seiko noemen :wink:
Sarb017

1 like

1 like

De Magrette is heel mooi hoor ! :+1:

1 like

Ik zei nog zo, geen.bommetje eh…Seiko. :smile:

Tja, groene dials zijn helaas dun gezaaid; je komt dan in deze prijsklasse al gauw bij een…juist ja, uit. :smile:

Om toch maar wat anders te posten een duikertje:

Ken het merk zelf verder niet maar het is geen quartz en valt volgens mij in de prijsklasse. :sunglasses:

1 like

Ah groen, de mooiste kleur die er is! Ik heb vandaag begrepen dat de Aevig Valkyr maandag zal worden verzonden naar de kopers. En er zijn er nog een paar over. Kosten 400 euro of 450 (ik weet niet of de kortingsperiode al voorbij is)

Whahaha. Daarom juist!
Maar ik vind hem wel mooi…

1 like

Deze dus… ja idd sarb017

1 like

Gewoon mooi alternatief, maar…Seiko en dat wil hij liever niet, toch?

semi rus :wink:

gr, HJR

Volledig chinees :

2 likes

Deze kwam meteen in m’n gedachten, valt helaas wel buiten je budget… Ook de niet bronzen en andere modellen van benarus vallen buiten je budget helaas… Wel een prachtklok vind ik.

jeetje, lastig zeg. Ik zou voor de Helgray gaan!

Gewoon de margrette. Die is echt super mooi.

Die Helgray vind ik wel zeer tof eruit zien!

Mooi horloge!

@Henrik Is dit een eigen foto?

Uit de vorige reacties mag helaas enkel die Aevig (wel nogal duur…) mee in de selectie :smiley:
De twee duikers spreken met niet echt aan en de Vostok te druk (maar is dat een power reserve metertje daar?).

Die Sea Gull ga ik eens van dichter bekijken, maar ik denk dat twee Sea Gulls al genoeg is :smiley:

Nee die is van Chip, de eigenaar.

Tja…

Zie verkoopgedeelte…

1 like

Pretentieloos en rond de 300 euro.

Veel plezier met de voorpret.