Volgende horloge

Hahahaha… Ik denk dat van de 11000+ leden op dit forum er minstens 10990+ zijn die de hele tijd naar hun klok zitten te loeren zonder de tijd in ogenschouw te nemen. :smile: :smile:

Tijd lezen. Da’s een goeie. Ik betrap mezelf ook op afleesbaarheids-fetisjisme, maar iedere keer als ik naar de pols kijk zie ik een lijntje hier, een flonkering daar of een sunburst of zo.

1 like

Hmmm, de levertijd van Nomos speelt hem parten, tenzij zoals @MichielV aangeeft deze bij een AD te krijgen is, morgen maar een’s een belrondje doen. De Squale Tropic gaat ook van Must Have naar Could have.

1 like

En de Oris? Maakt die nog een kans?

Ja, krijg morgen een prijs hierop

1 like

Die onderste is wel bijzonder. Zijn er slechts een 200 van gemaakt ter ere van Julius Bergter. Staat er toevallig ook eentje te koop op Chrono.

@TS: Is een nette sportieve IWC niks voor je.

Nee, de enige die ik aardig vind zijn de Potugieser

Zou ook niet misgaan bij de andere twee.

Je kan ook nog in therapie, zodat je wellicht iets tot rust komt om de tijd te rekken voor een nieuwe aanschaf. :wink:

Ben heel erg zen hoor!

1 like

De kogel is door de spreekwoordelijke kerk, nu wordt het even wachten op levering, geen 6 maanden, niet op een pre-order, maar wel uit Duitsland…:zipper_mouth_face:

7 likes

Wat…welke…is…het…geworden…?

:thumbsup:

1 like

Spannend. Stiekem een vijfje van Seiko :smile:?

Zou wel een verrassing zijn inderdaad?

1 like

Duits… Nomos of de Sinn …

Of een Duitse leverancier…

Ik zet in op de Nomos :sunglasses:

Als je nou toch naar en oris aan het kijken was, dan zou ik voor die prijsklasse voor iets van een [TAG] gaan denk ik

1 like

Ja, dat kan maar flauw blauw en een bezel waar je slecht grip op hebt doen het voor mij niet. Ook het merk heb ik niets mee.

1 like

Dan wordt het een Aquis! want de rest heeft ook van die flauwe bezels :stuck_out_tongue:

De Sinn heeft ook een grippy bezel…

1 like

A propos nieuwe Duitse horloges… Ik zie net mijn volgende project nieuw uitgebracht worden:

Duitsers doen op het moment veel dingen gewoon goed. Ik ben benieuwd.

2 likes