Op mijn manier doe ik gezellig mee aan de horlogebanden “fzenzy”
Nadat mijn vorige poging een nogal dubieus resultaat opleverde, gezien de reacties, probeer ik het gewoon nog een keer.
Via de baai een blauwe nato band besteld… kleur was niet goed te zien, maar voor dat geld kun je nog eens iets proberen. Om kort te gaan: perfecte match met het blauw van de sub(tu)
Kwaliteit is maar zo zo: rare verhoudingen waardoor de ring die normaal aan de onderkant bij de lugs eindigt, nu onder mijn pols zit, veel te weinig gaatjes ook maar dat was snel verholpen gelukkig, vrij veel rek ook nog, maar ja die kleur hé:)
Oordeel zelf:
JA! Ik word wild X(
prima (tu)
Jaaaaa dit is super!
Ja erg mooie combinatie (tu)
Ik zeg doen (tu)
Ik ben niet zo van de Nato’s, maar dit is op zich een esthetisch zeer verantwoorde combinatie.
Erg mooi, heb je een link naar die Nato, welke preciese kleur blauw is dat???
Het is deze:
Ik ben van plan om er nog een te bestellen, dan heb ik wat op voorraad:D
Mocht je ook iets willen bestellen, dan kunnen we dat misschien combineren? Scheelt 5 pond verzendkosten…
Ja, dat is zeker een mooie combi!! Afgaande op de reacties heb je dus bij deze qua bandkeuze een enorme progressie geboekt
o:o
Mooie combo!!! Vaker doen.
Ik was al jaloers. Nu ben ik serieus jaloers. Echt super! (tu)
met die “each additional item” wordt je voor mijn gevoel altijd genaaid. Ik kijk wel even bij onze sponsor, die heeft me met een lichtblauwe ook goed geholpen.
jantje.vlaam Schreef:
met die “each additional item” wordt je voor mijn
gevoel altijd genaaid. Ik kijk wel even bij onze
sponsor, die heeft me met een lichtblauwe ook goed
geholpen.
Klopt, daar heb ik ook gekeken, maar ik heb 18mm nodig, en dát vind je niet bij onze sponsor:(
mooi, vind het sowieso een mooi horloge !
Ja, mooi (zoals we al dachten). Jammer dat ik je de verkeerde maat heb gestuurd om uit te proberen! Ik was in de veronderstelling dat het een 20mm lugmaat is.
Menno
persoonlijk kan ik er nog steeds niks aan vinden, staal blijft toch het mooist in mijn ogen;)
Beter, veel beter!