Ik snap nooit goed waarom mensen reageren op een horloge etc. wat zij niet mooi vinden. Ik houd liever mijn mening voor mijzelf en laat forumleden genieten van hun horloge/combinatie etc…
Ontopic, mooie combinatie, het is altijd leuk om te combineren met bandjes!
Ik snap nooit goed waarom mensen reageren op een
horloge etc. wat zij niet mooi vinden. Ik houd
liever mijn mening voor mijzelf en laat forumleden
genieten van hun horloge/combinatie etc…
Er wordt toch gevraagd door de topic starter om een oordeel over de combinatie.
Misschien dat het door de foto komt eerste twee zien er wel goed uit. Bij de wrist shots denk ik, dat is het net niet. Ikzelf vind het een zeer saaie combinatie, spreekt totaal niet. Misschien een blauwe nato met een ander kleur accent.
Heren heren, wat een vermakelijke reacties. Interessante ontwikkeling van dit topic naar mijn mening, en dit roept om een uitgebreide reactie mijnerzijds:)
Een jaar of wat geleden zouden mijn gedachten ongeveer net zoiets zijn geweest als dat wat Meistersinger gepost heeft. Een prachtig horloge in perfecte staat, met originele band erbij, wat wil je nog meer?
Tsja, eigenlijk niets zou je zeggen, maar die Rolex/Tudor cult is nou net wat mij zo aantrekt. Een duur horloge aan een flutterig bandje en dat nog mooi vinden ook:D
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dat niet begrijpen, maar door me wat meer in de cult rondom Rolex/Tudor te verdiepen ben ik dit gaan waarderen, sterker nog: het was dé reden om een sub te kopen. Als ik er eentje head-only tegen het lijf was gelopen voor een goede prijs, had ik dat wellicht ook gedaan omdat het wisselen van banden nou juist de lol is. Verder ken ik maar weinig andere horloges die zo mooi verouderen. Aangestoken door oa Roel, ben ik dit echt gaan waarderen en in die zin is deze Tudor mij misschien zelfs ook nog iets te netjes en te nieuw. En helemaal met de stalen band eraan. Ongetwijfeld zullen er nog meer nato’s volgen en die stalen band ligt mooi in mijn horlogekistje opgeborgen…
Iedereen bedankt voor de reacties:)-D
Gelukkig mag je nog zelf met je Tudor doen wat je zelf wil. Hoewel niet elke keuze evengoed uitpakt zoals je met je twee topics hebt gezien blijf ik hopen dat je alle varianten hier blijft showen zodat wij hier in alle vrijheid onze mening er ofer kunnen spuien. Of die nu positief of negatief is. Daarnaast hoop ik dat andere reageerders zowel de topicstarter als de overige reageerders in hun waarde laten. Smaak is nu eenmal persoonlijk (gelukkig).
Het inspireert me gelukkig wel om wat te proberen met mijn toekomstige blauwe Seikomduiker.
Als tip voor je volgende band is een goede stevige en dikke meshband! Daar zullen zelfs de meest kritische onder ons denk ik wel stil van worden.
Koop maar een Omega mesh band, dan neem ik die daarna wel van je ver voor een 100 of 2.