Volgende Rikketik?

Dat doe ik al de hele dag :expressionless: het went snel.

Dus waarschijnlijk een lege zaal :ok_hand:t4:
Aan de andere kant :thinking: die eigenwijze bejaarden hebben meestal overal schijt aan, want ’ ach als het mijn tijd is is het mijn tijd’ of ’ allemaal onzin, in de oorlog hadden we ook geen corona’ .

1 like

Als er in oktober een Rikketik wordt georganiseerd hebben ze de keer daarop nog maar 5 bezoekers.

3 likes

Ik zou als ik jou was oppassen wat je zegt. Ze zitten ook op dit forum, kijk maar naar Horloge Opa en al die anderen.:smirk:

Ben maar wat aan het grappen

1 like

Ja dat had je zelf natuurlijk nooit kunnen bedenken om het gewoon even op te zoeken.

1 like

Inderdaad :ok_hand:t2:

Dad’s Army, laat ze maar komen :angry:

3 likes

En vijf verkopers, denk ik.

1 like

Zou mooi zijn als de rikketik gewoon door kan gaan. De doelgroep is toch de groep die achter slot en grendel gezet is (veelal tegen wil en dank)
Zelf vind ik mondkapjes verschrikkelijk. Mensonterend en een symbool van onmacht. Of het nou is ivm covid of een stad die niet meer leefbaar is.

Ik zou het ontzettend leuk vinden om in oktober weer naar de Rikketik te kunnen. Maar over de haalbaarheid m.b.t. de risico’s hou ik toch voorlopig mijn twijfels. Ben zelf ook zo’n ouwe knar he?

De grote Vulpenbeurs in Tilburg, anders altijd op de laatste dag van September, is voor dit jaar ook nog definitief afgeblazen. Jammer, want dit zou deze maal het 26e jaar op rij zijn en is nog nooit eerder niet doorgegaan.

Ik zal mijn verzamelwoede dus voorlopig nog even digitaal moeten botvieren. Het is te merken trouwens; de prijzen op e-Bay e.d. gaan naar mijn idee als een raket omhoog! Dat in combinatie met de exorbitante stijgingen van de internationale verzendkosten maakt ook het via het internet zoeken, kopen en soms verkopen van of naar leuke vintage horloges en aardige ouwe vulpennen steeds minder aantrekkelijk, om over de mogelijkheid van verkopen maar niet te spreken. Een horloge of vulpen die je aanbiedt voor een paar tientjes verkoop je niet als de verzendkosten voor met name buiten Europa kunnen oplopen tot meer dan 30 Dollar! :rage:

Blijft natuurlijk over: het blauwe gedeelte hier op HF. Dat wordt dan door mij ook intensief, bijna dagelijks, even gecheckt!

Ik hoop verder maar dat het volgend voorjaar de situatie zo is verbeterd, met name voor wat betreft de veiligheid, dat we weer gezellig kunnen gaan struinen op de Rikketik en andere leuke verzamelbronnen zoals marktjes en hobbybeurzen.

Sterkte allemaal en pas goed op jezelf en houdt rekening met elkaar.
En oh ja, ik heb ook een pesthekel aan mondkapjes…

drama queens :smirk:


het is maar een lapje stof, echt waar…

4 likes

Ik denk dat de eerstvolgende Rikketik pas is als er een vaccin is…

Virusdeeltjes

Ben heel benieuwd wat de gevolgen zijn van grootschalige vaccinaties met een haastig in elkaar geraffeld vaccin. Ik doe in elk geval niet mee. :sunglasses:

1 like

Dat de Rikketik weer door kan gaan.

1 like

Dat wel; maar vervolgens is het virus alweer gemuteerd. Je loopt altijd achter de feiten aan met zo’n vaccin.

Daar loopt al een draadje over in off topic. :wink:

1 like

:+1:

Als je niet tot oktober kunt wachten :wink:

https://rikketikveilingen.nl/

Ik hoop dat ik in Oktober ook weer een keer naar de Rikketik kan gaan. Een keer geweest vond het wel mooi.