Volgende week bij de Aldi Duitsland

Niet dat ik reklame wil maken, maar misschien een leuke tip voor de forum leden in oostelijk Nederland.

USB microscoop. Kun je het binneste van je horloge op je PC bestuderen. € 29.99
Hoewel sommigen volgens mij met de macro functie van hun camera nog betere resultaten behalen.

Link naar de Aldi website: http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/2827_7320.htm?WT.mc_id=2008-07-14-16-08

leuke tip, bedankt hiervoor…

Ik ga gelijk mijn schoonouders bellen en vragen of ze er een voor me willen kopen, kan ik eindelijk mooie closeups maken!
Misschien komen ze ook nog wel in de Nederlandse Aldi… of zijn wij van de Aldi Nord?

Over een paar weken hier ook te koop hoor…gewoon even geduld hebben.

Let even op de resolutie van dit dingetje, als minder als 1024 x 768 of zo is, valt het misschien wel tegen.

Grappig! Mocht hij ook in Nederland verkocht gaan worden, dan neem ik er één.

Welja, voor die drie tientjes kun je wel een keer pret hebben! :slight_smile: Misschien toch binnenkort maar even de grens over rijden naar de dichtstbijzijnde Aldi!

Weet je het zeker? Meer info trouwens op http://www.traveler-service.de/USB-Mikroskop/ en http://www.traveler-service.de/front_content.php?idcat=354&lang=1&client=1

Ik heb iets ergelijks bij Aldi gekocht een tijdje geleden en ben nogal teleurgesteld.
Het probleem is, dat dat ding gemaakt is voor opnamen met belichting van onderen, maw voor doorzichtige preparaten.
Als je horloges of andere ondoorzichtige objekten wil bekijken moet je dus proberen zelf een goede en vooral voldoende belichting van boven te installeren.
En dat is me nog niet gelukt.

Dit doet me denken aan het bericht op het journaal van vandaag, dat veel chinese rommel gevaarlijk is.

Voor deze prijs?. Ik heb er weinig vertrouwen in.

Ik denk dat je voor dit geld plus €20 beter een seiko 5je op de kop kan tikken :slight_smile:
En deze dan maar gewoon met je ogen bekijken, doen het vast beter dan deze micro.

Ik denk dat je dan beter op de Rikketik een “analoge” stereo-microscoop aanschaft. Je kunt ze daar ook in werking zien en het zijn imho toestellen die een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding bieden. Verlichting is daar ook perfect. (tu)

Ja maar die kosten vast vele honderden euro’s? Want deze met deze prijs valt de aanschaf in de categorie “hebbedingetjes”.

Verdikkie, ik ben vergeten aan mijn schoonmoeder te vragen er een te kopen! Nu maar hopen dat het idd binnekort ook in Nederland te krijgen is.

Komt een vrouw bij de dokter.
“Dokter, ik ben gestoken door een wesp en dat doet erg pijn”. “Zo, dat is niet zo mooi” zegt de dokter, " Waar bent u gestoken"? De vrouw krijgt een rood hoofd en begint te stotteren. “Dddddat is tttte pijnlijk Dddokter, ddddat kan ik echt niet vertellen”
" Tja" zegt de dokter, “maar als ik iets voor u moet doen dan zal ik toch moeten weten en zien waar u gestoken bent”!
“O dokter, als u maar belooft dat u het niemand vertelt!”
“Maar natuurlijk mevrouw maar waar bent u nou precies gestoken?”
" O dokter ik schaam me werkelijk dood, bbbbbij de Aldi" :slight_smile:

:slight_smile:

:d:d:d