De standaard manier van hoe berichten weer gegeven worden op deze site vind ik persoonlijk niks. Soms moet je door honderden berichten scrollen om enigzins up to date te zijn… Ken eigenlijk niet ene site anno 2025 die zo archaïsch werkt.
Kan ik het ergens zo instellen dat volgorde omdraait en nieuwste berichten bovenaan komen?
Munkel, Jij zegt het, ik dacht het.
Wilde net zeggen “dan schrijf je je toch weer snel uit?” Of “dan bouw je zelf een eigen pagina waar het makkelijker gaat?”.
Laten we eerlijk zijn, als je het forum snapt is er geen drol aan, zoek functie werkt perfect (kan je van veel forums niet zeggen) en naar de laatste post gaan van 20.000 posts if ook geregeld…
Het is een forum opgericht vanuit voorloefde voor horloges en aanverwanten.
Wij mogen gratis gebruik maken van dit fantastische forum welke louter door een eigenaar plus paar vrijwilligers wordt gerund. Ik zie het probleem niet, iets met gegeven paard niet in de bek kijken…
Nee. Dat moet je helemaal niet. Zoals hierboven uitgelegd is dat één of twee keer klikken.
Buiten… eigenlijk letterlijk alles. Ik ken geen enkele die niet op de enige logische manier werkt en ik zit op wel een stevig aantal platformen. Geef anders eens een voorbeeld van een forum dat berichten newest-first sorteert? Klinkt funky.