St. Dominic’s Fair is, samen met de Weihnachtmarkt en het Oktoberfest, een van de grootste handels- en culturele openluchtevenementen in Europa, georganiseerd in de hoofdstad - het representatieve deel van Gdańsk, Polen.
Jawel maar op eoa wijze voelt het niet zo goed aan bij dit uurwerk.
Ik doe ‘m nu gewoon om als de datum klopt of als ik ‘m maar een paar dagen hoef door te draaien.
In de regel vragen ze op dit soort markten altijd de hoofdprijs dus mocht je ergens voor gaan altijd beginnen bij de helft van de prijs. Als de verkoper zich beledigd voelt gewoon weg lopen negen van de tien keer zal hij je terug roepen. Ik krijg bij het zien van alle modellen niet meteen het vreugde gevoel. Dus zou zelf doorlopen. Succes met je beslissing.
Thanks, klopt ik houd altijd wel van onderhandelen, precies dat gedaan, verkoper wilde maar met €25 zakken. Liep weg… Hij liet me lopen. Beter, I guess.
Ik haal vrijdag bij een lokale markt dichtbij ons zomerhuis als souvenier een leuke Poljot, Raketa of Vostok. Vorige week een paar leuke getroffen voor tientje of twee.
Oh wow, een kenner! Super bedankt. Die gasten “knutselen” er op los blijkbaar. Nu voel ik mij helemaal content met 't besluit om ze laten liggen. Wereld van vintage is echt een slangenkuil voor leken als mijzelf. Thanks again, buddy.
Heuer en Breitlings zijn geen echte, de Glashutte wel maar is niets bijzonders. Als de Heuer echt was, was hij uiterst zeldzaam en €1000en waard maar helaas, Heuer heeft nooit een soortgelijk horloge gemaakt.