Voor de (belgische) seiko liefhebbers

Beste seiko liefhebbers, dit stak in mijn brievenbus.
Ik dacht ik deel het even, moesten er mensen zin hebben om deel te nemen :wink:.

34 likes

Bedankt voor het delen Glenn!

1 like

Ook aan meegedaan in Halle, bij een andere juwelier. Aan te bevelen evenement met lekkere cocktails en praatjes met Seiko vertegenwoordigers en kijken naar hun Seiko modellen (horloges).

10 likes

Leuk! Ook maar even in het Seiko onlytopic gedeeld.

3 likes

Zie je wel? Seiko is echt een leuk merk!

1 like

Super, dank je Glenn.
Misschien dat ik daar wel even langskom.

Ze hebben ook een vestiging in Wijnegem shopping wat voor mij iets dichterbij is maar daar doe ik wel even een opweg voor

2 likes

Bedankt voor het delen! Helaas iets te ver. Wel
Dicht bij mijn werk, maar ben deze dag helaas niet daar. Hopelijk ooit meer richting Limburg :slight_smile:

1 like

Allez, daar kan ik ook geraken, he?

1 like

Zou leuk zijn om er enkele HFers te ontmoeten.
Heb me alvast ingeschreven

1 like

Ja, wie zei dat dit niet zo was, dan?
Daar moet je gewoon helemaal niet naar luisteren! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Graag gedaan :wink:.

1 like

Oh leuk, bedankt om te delen :wink:

1 like

Zeer zeker :wink:

1 like

Ja dat klopt en in waaslang shopping hebben ze meerdere delen he, 2 jan maes winkels naast elkaar en ook nog MAES ON TIME.
Ook een deel van jan maes :wink:. Mijn astron komt van de jan maes daar, vriendelijke mensen hoor :ok_hand:.
Mijn presage komt van versato hasselt, ook een aanrader :blush:.
Wijnegem is ook altijd leuk vind ik, tissot, seiko, casio, g-shock heb je daar zeer uitgebreid he over veel AD’s :slightly_smiling_face:.

Jan Maes is top. Ik kom ook langs.

1 like

Voor de Hollandse seiko liefhebbers is er ook in Den Haag bij van Willilegen een Seiko Cocktailparty! Vrijdag de 20e of 27e van september.

3 likes

Komt vast nog wel naar de polder!

ik kom ook samen met een vriend, woon in Sint-Niklaas dus zou stom zijn om dit te laten passeren :yum:

1 like

Ga ook een cocktailtje nippen

1 like

@Fate_Amenable_To_Change Misschien ‘je kap over den haag hangen.’