Memorigin Star Wars Captain Phasma Tourbillon
Staal, 200 stuks, 5500 $
Ik ben geen star wars fan, maar vind de klok wel goed gevonden en mooi gemaakt.
Ik ken dit merk wel niet.
Een van de vele chinezen … 
Ik ben een absolute fan. En vind het dus ook een erg gaaf horloge! Helaas zal het voor mij wel bij plaatjes van het horloge blijven 
Toch, zelfs voor een chineese tourbillon, valt de prijs me alleszins mee…
Ik zou toch eerder een electronisch horloge verwachten in space…
Ik ben een fan van het eerste uur maar voor mij iets te prijzig. Verder wel een geweldig horloge!
idd iets speciaals. mooie prijs ook voor een tourbillion, hoe doen die chinezen het toch? Heeft er iemand ervaring met zulke tourbillions? Wat als hij stuk gaat bv? Trouwens persoonlijk doet deze me meer stilstaan bij Star wars de Seiko 6139-7100 in wit "WHITE HELMET of in het zwart de “DARTH VADAR” ook s’werelds eerste automatische chronograph als ik het good voorheb, correct me if i’m wrong

wow haha 
Die Memorigin is echt gaaf! Ook een mooi merk uit Hong Kong met een eigen smoel en originele ontwerpen.
Super gaaf. Ik ben in bezit van memorigin horloge en ze zijn absoluut een koopje voor een goede tourbillon. De afwerking is ook goed. Wel is het polijst niveau van het zwitsers veel mooier. Maar voor een fractie van een zwitsers tourbillon hoor je me niet klagen. 
Vet vet vet vet
Ik had een darth vader besteld. Ben benieuwd wanneer ie binnen Is en om de pols zit.
Totaal niet wat ik normaal in een horloge zoek: quartz, geen lume, geen metalen band, geen saffierglas, pvd coating waar krassen op kunnen komen… Maar het is em vergeven. Ik laat me nl graag gek maken 
Erg fraai gemaakt deze Star wars.
Ik vind de gravure vd superman ook erg fraai, alleen de kast niet zo.
En de Optimus prime is ook erg leuk.
En voor de marvel liefhebbers…
Ze timmeren lekker aan de weg met al die licenties.
Met bijpassende manchetknopen. Nu nog onder je manchetten zien te krijgen… 
Heb je de Time Teller besteld?
Ik zit hier ook met jeukende vingers om er één te bestellen maar twijfel nog welke.