Voor de echte `preciesieman`!

http://www.speurders.nl/lopend/te-koop-veel-horlogemakers-onderdelen-mechanisch-quarts-100668987.html

Ik weet ik ontduik wellicht forum regels. Excuus daarvoor!

Toch wil ik graag deze onderdelen onder ogen brengen. wellicht kan de echte horlogemaker er iets mee en kunnen er weer horloges van nieuwe onderdelen worden voorzien?. Ik kan er niks mee, kennis ontbreekt mij helaas!

Aangekocht wegens andere reden dan in het bezit komen van al deze balansjes en uurwerkjes
Uiteenlopende merken, veel en goed.

gr Jaap

Ik heb geen zin om aan te loggen of te registreren bij speurders, kan dus niets zien.

ook weer zo!

waar gaat het over?

ondanks inlogge…adv is niet zichtbaar…? Ben benieuwd wat het was Jan.

capice Schreef:

ondanks inlogge…adv is niet zichtbaar…? Ben
benieuwd wat het was Jan.

Dan maar hier de foto`s.

nogmaals, het betreft een hoop onderdelen waar ik niks mee kan maar waar ik van weet dat een vakman er wellicht op zoek naar is.

ongeveer 75 balansjes met of zonder spiraal,tiental quarts uurwerkjes,losse onderdelen mbt quarts horloge`s,seiko uurwerkjes quarts waaronder de chrono(for parts 7a38a en de 5c23a waarvan wijzerplaat en wijzers aanwezig is, maar een aantal tandwieltjes niet).

voor vragen mailen naar : benhoed@caiway.nl

gr, jaap

Kun je niet beter een verkooptopic aanmaken?

nou, daar gaat het nu juist om. Dit is `uit de hand geescaleerd".
Ik weet dat er voor te verkopen regels gelden, en als je mn eerste post leest zie je mn verontschuldiging daarvoor ook!

Nu de poging mislukt is om hem via een link zichtbaar te maken, heb ik het zo gedaan.

Mocht dat toch een probleem zijn kan de beheerder hem verwijderen of op slot doen.

Maar,…hij mag wat mij beterft best blijven staan zo!

mzzl