Ziet er leuk en kwalitatief goed uit. Komen zo rond de 1200-1300 euro uit dan!?
Veel geld, maar er worden lelijkere verkocht voor die bedragen.
Ben vooral benieuwd of het Ginauld uurwerk in house is of een aanpassing van een bestaand uurwerk???
Ziet er leuk en kwalitatief goed uit. Komen zo rond de 1200-1300 euro uit dan!?
Veel geld, maar er worden lelijkere verkocht voor die bedragen.
Ben vooral benieuwd of het Ginauld uurwerk in house is of een aanpassing van een bestaand uurwerk???
Op WUS is er veel over geschreven. Vooral de mensen die het horloge met een flinke korting konden kopen als ze er een review over schreven zijn heel tevreden. Veel positieve en negatieve reacties dus, maar wel verhelderende verhalen.
Goed punt!
Rolex maakt Tudor.
Al sinds 1946.
Als je Tudor een hommage noemt van Rolex heb je het echt niet begrepen.
Check de gezamenlijke historie, zo is de ontwerper van de Rolex Sub dezelfde als die van de Tudor Sub. Hij is ontworpen met enkel het uurwerk als verschil, om een andere doelgroep te bedienen met hetzelfde originele ontwerp en bouwkwaliteit.
Dus zelfde fabricage hal ook waarschijnlijk.
1200-1300?!?!?!?! Koop dan een Tudor. Dan heb je tenminste een horloge van een gevestigde merk met goede aftersales service. Micro brands komen en gaan en voor dit bedrag ga ik geen risico lopen. Zeker niet voor een hommage.
Ik wil het heel hraag eens zijn met alle āhatersā. Maar die Ginault pakt wel een samenraapsel van een hoop verschillende toppers en hij klopt gewoon en Rolex maakt hem zo toch niet
Oude kast
Milsub wijzers
Glidelock
Saffiertje wat mooi een stukkie boven de bezel uit komt.
Met die 60% discount had ik hem eigenlijk wel graag gehad
Jakkesā¦
Kinetic continuous
Nee!
Nee, absoluut niet!
Hahaha ik zou willen dat jullie mijn kwinkslagen zo serieus namen
Wat is āhommageā toch een bullshit woord voor nepperā¦
Rolex is een dure hommage aan Steinhart
Haal je hommages en replicaās niet een beetje door elkaar in je (Chinese sweatshop) verhaal?
Tudor staat daar overigens buiten. Tudor = Rolex al sinds 1946 en wordt in dezelfde fabriek gemaakt met dezelfde machines en voor zover ik weet (in ieder geval zeker tot voor kort) op hetzelfde adres. Heeft met hommages niets van doen
mwa, het ergerlijke is het gebruik van het woord hommage. In het woordenboek kan ik dingen als winstbejag en jatten niet vinden.
Want?
Op YouTube noemen āweā dat merk āSteinphartā ⦠staat boven iedere horologische discussie