Ik denk het wel. Geen papieren, geen doos, geen band. Wel een belachelijk goede prijs.
Wordt verkocht als zijnde een Seamaster.
Ziet eruit alsof ze ermee naar de maan en terug zijn geweest.
Ziet er echt uit, zoveel fakes zijn er ook niet toch wat Speedmasters betreft?
Heb je een linkje naar de advertentie?
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar mijn handen jeuken om met de CapeCod en polijstset aan de slag te gaan. Deukje bij de Lunette bij “70” is lastiger, maar je kunt hem zelf al voor groot deel netjes maken en dit model (indien echt) is ook wel een nieuwe lunette en polijstbeurt waard zou ik denken.
Succes met je keuze!
Ik persoonlijk zou niet gaan bieden op een dergelijk horloge uit Manilla
Bij de huidige fakes zie ik het persoonlijk alleen nog maar aan het uurwerk.
Zeker de nepperds met zwevende wijzers zijn behoorlijk overtuigend.
Daarbij aanvullend; verkopen als seamaster, terwijl speedmaster duidelijk staat aangegeven op het horloge…
375 is indd niet slecht.
Maar als je geen contactje hebt in portugal om hem op te halen zou ik het laten.
Ja ook dat. Maar hoort er op een seamaster wel een tachymeter?
Ik zit zelf in Portugal, het is alleen 4 uur rijden. En 4 uur terug.
Strikt genomen wás het van origine ook een Seamaster. De Seamaster Speedmaster, als het ware. Zie hier: http://chronomaddox.com/SeM_on_SpM.html
Beetje vergelijkbaar met hoe de Seamaster De Ville uiteindelijk ook een eigen lijn is geworden (De Ville).
Overigens komen ‘volbloed’ Seamasters met tachy ring ook voor. De 176.007 bijvoorbeeld:
De sub dial spacing lijkt mij in orde. En ik zie veel vrij belachelijke nep speedy’s langskomen hier op OLX (soort Marktplaats).