je eigen mening speelt natuurlijk een grote rol
verder is platte korte tekst op een forum de perfecte manier om lekker langs elkaar heen te kletsen
je eigen mening speelt natuurlijk een grote rol
verder is platte korte tekst op een forum de perfecte manier om lekker langs elkaar heen te kletsen
Het blijft verbazingwekkend hoe sommige mensen iconisch proberen te koppelen aan de hoeveelheid dat iets geproduceerd is. De Mona Lisa is iconisch & uniek. Het Coca-Cola flesje en het Maggi flesje zijn iconisch & een paar miljard maal of meer gemaakt. Zie je dat er geen verband is tussen N en een iconische status?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Het klopt dat ik met aantallen in relatie tot icoon in de fout ging.
Toch weer iets wijzer geworden
Iconen aanwijzen blijft wel iets subjectiefs houden, kijk maar naar de definitie die nogal generiek en breed is.
Nu de experts over iconen hier verzameld zijn wil ik graag weten of de 007 en of de 0040 (jargon …)
enige iconische waarde hebben of niet.
Het lijkt mij van niet …
Bedankt voor de testmethoden. Dit geeft een veel beter inzicht dan de "basis WR"
Bestaat hier een officiële standaard van ?
Ik ben af en toe bezig met Militaire Specificatie’s.
Een bekende standaard is daar MIL STD 810 G. (ruggedized stuff)
Aangezien het in die wereld al voor komt dat een fabrikant deze specs claimt terwijl, als het er op aankomt ze hooguit met deze specs in het achterhoofd het product ontworpen hebben, ben ik erg sceptisch over producten die standaards claimen zonder een test certificaat te kunnen presenteren.
Vandaar dat ik al die aanduidingen van bars en meters op klokjes nogal wantrouw tot het tegendeel aangetoond is.
Ik zie nu waar de engelse tekst vandaan komt en dat het inderdaad 2 ISO standaarden zijn.
Het wordt dus tijd dat fabrikanten die standaarden op hun klokjes zetten en de test certificaten publiceren
Alles is subjectief, niemand heeft de waarheid in pacht. Maar IMHO zijn beide iconen. Het prachtige CvdK horloge in je avatar niet. De balpen van 20 cent waar ik mee zit te schrijven wel:
Wikipedia: “Het ontwerp van de Bic Cristal is opgenomen in de permanente verzameling van het Museum of Modern Art in New York City”
Die pen staat ook niet zomaar in de top van de meest gegeten pennen!
Even een upje: sinds vandaag heb ik een 0040 en een 007j
Congrats!
Grt.