Voor de liefhebbers : Iron Samurai

Ik zag een paar weken geleden dat er wel een paar forummers zijn die interesse hebben in zo’n horloge.

Toevallig zie ik 'm net op MegaGadgets, als dagaanbieding.

Voor de liefhebber :wink:


Op ebay zijn ze ongeveer voor dezelfde prijs verkrijgbaar, maar ik zou toch een bekende Nederlandse site prefereren, mede vanwege invoerrechten, verzendkosten en duur van de verzending.

is dit de replica of the real mcCoy? Hoe, even off topic, bevallen de MM en de Parnis???

Echt een leuk ding en geen geld. Ik moest even tot 10 tellen want anders had ik hem gekocht. :smiley:

het horloge kost niets bijna maar de verzendkosten maken het te duur voor een gadgetwatch IMHO.

Ik denk aan de prijs te zien een replica/ander merk, tenzij de echte maar 50 euro kost.

[i]
Overigens, de MM en Parnis bevallen zeer goed, de Parnis is wel een tikkeltje luidruchtig met het automatisch opwinden, maar in de praktijk heb ik hier nauwelijks last van. Ik vind 't zelf twee prachtige horloges.
De MM krijgt overigens veel aandacht op school vanwege zijn aparte model, ze zijn er dol op :wink:

Ik ben echter nog steeds niet toegekomen aan het bestellen van nieuwe bandjes, dat moet ik echt eens gaan doen want ik vind 't eigenlijk geen gezicht en ik kan ook niet zeggen dat ze fijn zitten of van goede kwaliteit zijn.[/i]

Is hier überhaupt sprake van een echte vs replica? het komt uiteindelijk toch allemaal uit China?

Ja maar de 'echte’is platter en meer een echt armband en de cheapo heeft een kast en dikkere drukkers. Er is nét een hele topic aan gewijd.

Had 'm bijna besteld, maar gelukkig zag ik nog op tijd de foto’s in dit bericht
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,180524,181040#msg-181040
.
Toch maar niet dus :wink:

Mijn beste,

Tja,
ik heb eens naar mijn pols gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat dit Gadget horloge zich niet thuis zou voelen om mijn verwende pols.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

voor de fun toch maar besteld, hoop niet dat ik spijt krijg dat mijn rikketik budget nu 32,50 minder is :wink:

Ben benieuwd hoe ie je bevalt.