Gisteren werd mijn Seiko SNZH55 voorzien van een FFF-dial van Yobokies. Rob van Monsterwatches heeft het voor mij ingezet (dank). Op zijn advies een nieuwe secondenwijzer laten plaatsen en een nieuwe zwarte nylon-band. Helaas lukte Rob niet om een rubber bandje op te zetten, dus tijdelijk een nylonband. Er komt een nieuwe band eraan, dus ik moet nog even wachten…
Tof van Rob om ook meteen mijn horloge te checken…
Vind het horloge met deze mod echt vele malen mooier.
Complimenten en veel draagplezier toegewenst!
echt een mooi horloge ! veel plezier ermee.
Staat hem goed
Echt een topper! Van harte.
Deze plaat met datum vind ik mooier dan de andere mod-dial. Ik wilde eerst ook een SKX rubberen band op de mijne zetten maar dat ging ook niet. Mijn alternatief hebben jullie neem ik aan al gezien.
Ik vind alleen dat de echte vintage uitstraling beter uitkomt met de goudkleurige letters en indices.
Mooi man! Mocht iemand weten waar dergelijke dials nog te koop zijn (al dan niet met datum), ik hoor het graag!
zeer leuke klok, maar er moet echt rubber op…dit vind ik persoonlijk niet zo mooi maar ik begrijp dat rubber onderweg is. van harte!
Helemaal geslaagd. En zeker met de rubber band.(tu)
Gr,
L.R.
Ja, goudkleurige vind ik ook erg mooi en gisteren voor eerst irl gezien bij Rob. Dus dat wordt mijn volgende aankoop. Maar eerst een mod-dial scoren…
Geweldig zo! Niets meer aan doen (behalve de band dan…)
Grt. Marco
Ziet er mooi uit,veel draagplezier gewenst.
Erg leuk horloge geworden (tu)
Geslaagde uitvoering, ziet er zeer goed uit (tu)
Heb wel nog even op internet gezocht hoe het origineel er dan uitgezien moet hebben. En moet gezegd worden, van deze mod is dit horloge ontzettend veel mooier geworden.
Top!(tu)
Proficiat!
Persoonlijk vind ik ook de goudkleurige meer aan 't vintage gevoel bijdragen. Maar dit is ook een beauty!
Prachtig horloge, zeer mooi gemod. Geniet er van!
Dat heeft Robokies weer mooi gedaan!
Veel draag- en kijkplezier!