Voor de liefhebbers van de Breitling Colt

Ik kwam deze collectie tegen op eBay, ik vond het de moeite van het posten waard:

Niet te geloven wat een verzameling.

Zijn volgens mij wel heel veel DPW’s : de italiaanse neef van de colt breitling: … " 80210 und andere"…
Die gaan vaak voor rond de 250 euro op ebay, dan is 60000 euro wel heel veel geld…
Maar wel een mooie verzameling anders, bedankt voor het posten…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 maanden lang elke dag een ander horloge dragen, zonder dat ook maar iemand het verder opmerkt. Wie zou daar geen 60k voor over hebben :smiley:

Maar wat een verzameling… ben benieuwd of er markt voor is.

Deze verzameling staat al heel lang ook op Chrono24, veels te veel geld imho… :S

Een hele mooie verzameling maar veel geld

Het is ook te veel geld, en daarom kun je een prijsvoorstel doen :slight_smile:

Allemaal afgewezen.

wow ::o

60 ruggen, kun je ook heel andere dingen voor doen…of een paar leuke horloges voor kopen.

het aanbod is leuk voor de Breitling fans, maar iets teveel centen voor 't geheel.

als die kerel er toch vanaf wil, waarom niet los verpatsen?
de kans dat hij iemand met 60 ruggen Breitlingzakgeld tegen 't lijf loopt is zéééééér minimaal!

/edit: nu is m’n duitse taalkennis compleet bagger, maar zitten de papieren (en dozen?) er wel bij of komt 't geheel gewoon in een koffer en daarmee klaar?!

Ik ben het volledig met je eens Popma. Maar goed, ondanks dat blijft het een unieke collectie. De verkoper wil er blijkbaar in één keer vanaf, en staat open voor prijsvoorstellen. Ik denk aan een gemiddelde prijs van 450e per horloge.

Volgens mij staat nog steeds ter discussie onder kenners/liefhebbers in hoeverre je de DPW modellen echte Breitling Colts mag noemen toch?
Ik zie er nogal wat bij liggen van deze serie…
Haalt de gemiddelde prijs per horloge natuurlijk wel behoorlijk naar beneden.