Voor de liefhebbers van Omega EN Pac-Man

De Pac-Man uitvoering van Romain Jerome (Die ik overigens echt geweldig vind) kend ik al, maar de versie nog niet… Vern**king van een prachtige Omega of mooi?
Persoonlijk vind ik deze versie absoluut niet geslaagd!
Welke andere klassieke videogames of bekende (strip)figuren zijn er nog meer op dure horloge te vinden?

image

6 likes

Snoopy Speedmaster.
Mikey Mouse Rolex

1 like

Tranen springen spontaan in mijn ogen… :cry:

1 like

image

1 like

Stiekem vind ik hem wel gaaf. Dit koop je waarschijnlijk alleen als je al tientallen ‘normale dure horloges’ hebt.

1 like

Zonde he!

Ik vind die Pacmoon versie ontzettend goedkoop ogen met die simpele bezel en gedrukte subdials. De RJ versie is ook niet mijn smaak maar wel netjes uitgevoerd met verschillende dieptes in de wijzerplaat.

1 like

En natuurlijk de Komadirskie en Amphibia’s.
Duikers, straaljagers, tanks en oorlogsbodems vliegen je
in stripachtige stijl om de oren.

1 like

Ik had precies hetzelfde! Als je het doet, doe het dan goed!

1 like

Vind 'm wel cool eigenlijk!

3 likes

Briljant toch? een of andere volwassen kerel is uren bezig geweest met knippen en plakken van pacman dingen op een moonwatch.
en dan de naam Pacmoon… hoe komt hij er op/af ?
Heerlijk als je zoveel tijd hebt om te kunnen besteden aan dit soort activiteiten.

1 like

Eigenlijk vind ik het best leuk! Alleen had zelf wel een iets andere band gekozen als deze :roll_eyes:

1 like

Niet bepaald subtiel deze. Als ze iets geinigs op de indexen of subdials hadden gedaan met de figuurtjes of pacman als lollypop wijzer had het nog best leuk kunnen zijn.

1 like

How to fuck up a legend…:triumph:

1 like

Absolute godslastering.

1 like

Een Omega omgetoverd in een Tag Heuer.
Auw.

Dat betekent dan dan een Omega horloge je god is. Vind eerlijk gezegd erger dan de deze uitvoering :wink:

Doe mij dan toch maar een rode Ferrari met een normale speedmaster, als ik rare figuurtjes wil zien kijk ik wel naar de tekeningen van mijn nichtje :joy:

2 likes

Oh maar dan ben je al net zo dichtbij als ik, ik heb alvast een lege parkeerplaats en ruimte op mijn pols geregeld :ok_hand:

2 likes