ik kreeg de nieuwsbrief…
dat wordt weer een moeilijke keuze.
Wow! Gaat hard bij magrette met de nieuwe modellen. Erg leuk deze, ook omdat het alweer een stuk meer eigen ontwerp is.
Ik vindt de bovenste het mooist!
Leuk nieuw model trouwens! (tu)
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Serieus toffe klok! Hoop trouwens dat die band met vouwsluiting ook los te koop komt, zou hem best willen hebben voor mijn Bronze (tu)
Had hem vandaag al voorbij zien komen http://www.magrette.eu/moana-pacific-diver-professional
Heel mooi !
Nee sorry,ik ben niet overtuid
De band vind ik top
Maar de klok mmmmja niet echt
Smaken verschillen hè
Grtz,Flip
JTrapman Schreef:
Serieus toffe klok! Hoop trouwens dat die band met
vouwsluiting ook los te koop komt, zou hem best
willen hebben voor mijn Bronze (tu)
Ik ben ook wel geinteresseerd in die rubberen band icm vouwsluiting. Maar dan voor m’n Chrono 
De band komt zeker ook los te koop. Ben zelf overigens ook zeer tevreden met het resultaat. Het is altijd spannend wat “de rest van de wereld” van een nieuw model vindt.
Ben erg blij met de matte ceramische bezel, de algehele frisheid van het design en dat ze alledrie op hun eigen manier aanspreken. Ook ben ik blij dat we een mooi alternatief voor de ETA uurwerken konden vinden. Miyota levert beter en dit uurwerk heeft mooie specs en een goed prijsnivo. De 8215 verbaasde me altijd al in positieve zin, deze is weer een nivo beter. Je hebt altijd mensen die enkel Zwitsers willen, maar dan is een NZ horloge-merk misschien ook niks voor ze. Kleine merken hebben moeten nu echt naar alternatieven op zoek. Met onze eerdere Miyota ervaringen was dit de meest logische keuze.
De rubberen strap met branding stond al een tijdje op de wishlist. Mooie aanwinst. Ik denk dat ook de stalen band op dit model blijft passen, kastvorm is wederom de stabiele factor.
Ik hoef gelukkig niet te kiezen, want zou het serieus moeilijk vinden, echt.
De pre-orders lopen goed. Ook voor ons handig 
Na 5 jaar terugkijken naar het eerste model dat ik in NL importeerde (de “Regattare”) durf ik wel te zeggen dat we mooi door-evolueren zo! Alle kudos voor Dion!
Ik vind ze ook erg mooi (tu). Zo mooi dat ik er al een (de blauw/stalen variant) gepreorderd heb.
Yeah (tu)
Misschien dat ik t.z.t. ook een bestelling plaats. Ik weet het nog niet. Vind ze wel erg mooi. Ik bestel in ieder geval wel zodra het mogelijk is zo’n rubber incl. vouwsluiting (tu)
stevo Schreef:
De band komt zeker ook los te koop. Ben zelf
overigens ook zeer tevreden met het resultaat. Het
is altijd spannend wat “de rest van de wereld” van
een nieuw model vindt.
(tu)
Komende dinsdag al 
Ik vind de kleurcombinaties opvallend goed gekozen! Spreken alle drie onmiddellijk aan! Kan iemand alleen uitleggen wat de functie is van de binnenste minutenring? Deze is niet draaibaar neem ik aan?
En heeft iemand ervaring met lunettes die zijn opgevuld met luminova? Ik las weleens dat de streepjes luminova de neiging hebben om er uit te vallen bij andere boutique merken.
Verder heel erg mooi, hou wel van die panerai invloeden!
De zwarte is mooi!
Maar mei 2013 is nog lang wachten…
Moeten we de band ook rond die tijd verwachten, of zal die eerder te koop komen?
Leuke klok! Kans bestaat dat ik m misschien wel meeneem uit NZ 
hamiltonfan Schreef:
De zwarte is mooi!
Maar mei 2013 is nog lang wachten…
En nu ben ik aan het twijfelen… heb al een zwarte Moana Pacific Chronograph PVD…
Zal ik de zwarte of zilverkleurige pre-orderen…
hamiltonfan Schreef:
hamiltonfan Schreef:
De zwarte is mooi!
Maar mei 2013 is nog lang wachten…En nu ben ik aan het twijfelen… heb al een
zwarte Moana Pacific Chronograph PVD…
Zal ik de zwarte of zilverkleurige pre-orderen…
Zilverkleurig als in gewoon staal? Ik vind persoonlijke staal en brons beiden mooier dan de PVD versie. Helemaal als je al een PVD klok hebt 
JTrapman Schreef:
hamiltonfan Schreef:
hamiltonfan Schreef:
De zwarte is mooi!
Maar mei 2013 is nog lang wachten…En nu ben ik aan het twijfelen… heb al een
zwarte Moana Pacific Chronograph PVD…
Zal ik de zwarte of zilverkleurige
pre-orderen…Zilverkleurig als in gewoon staal? Ik vind
persoonlijke staal en brons beiden mooier dan de
PVD versie. Helemaal als je al een PVD klok hebt
Verkeerde uitdrukking idd, ik bedoel uiteraard de stalen versie.