Voor de motor & reis liefhebbers: Tour De Uhr

Voor de WIS die ook graag reist per motor of auto, in de nieuwe MotoPlus staat een erg leuk artikel over een reis in Midden- en Zuid-Duitsland naar: Stowa, Sinn, Junkers, Damasko, Nomos, Steinhart, Junghans en Lehmann. Leuk ook te lezen dat Gunter Steinhart een echte motard is.

Hieronder de link naar de MotoPlus website waar je ook de routes kunt downloaden. Wie plaatst als eerste zijn reiservaring? :relaxed:

4 likes

Leuk! Bedankt voor de tip. Ik rij eigenlijk te weinig met de Er6f. Dit geeft weer inspiratie. Misschien Hanhart er nog bij? Of ligt dat te ver buiten de route?

1 like

Die zitten in Gütenbach, dat valt best mee is Zuid Duitsland. Ik overweeg zelf een route te maken en kies dan alleen de merken uit die ik echt wil bezoeken. Heb 2 jaar geleden voorafgaand aan de Grote Alpentour wat in Zwitserland rond gereden en o.a. Biel aangedaan. Mooi voorproefje om ook nog eens een “Regarder La Tour Suisse” te doen.

1 like

Mooi! Zal ook mijn Garmin Basecamp weer eens opstarten. Heb in Biel het Omega museum bezocht. Aanrader!

1 like